Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Koortje schreef:En zittttttt....!!
De indruk die ik van deze foto`s krijg, is dat je paard van voren sterk is, en jou bij wijze van spreken een beetje naar voren trekt. Of je beugels zijn te lang, of je laarzen nog te stijf, maar het lijkt erop alsof je niet goed in je zadel zit, maar er net een beetje half boven zweeft....
. Wil Tiesto je been wel accepteren?
Soms is het inderdaad even verstandiger om net even wat rustiger te zijn met je been, Tegenwoordig is dat niet meer echt van belang, maar een maand of wat geleden (waaruit deze foto's stammen) was het wat moeilijker nog voor hem om been te accepteren. Ik heb een tijdje echt heel rustig moeten zijn met het benenwerk. Nu kan men hem in een hoek er bijvoorbeeld even "bij"werken, en wat makkelijker op je been recht maken. Maar dat is wel eens lastig geweest.
Mijn zit is een behoorlijke sleutelfactor, vooral omdat ik eerst alleen functioneel reed, en nu functioneel moet rijden MET een mooie zit......... en dat valt nou niet altijd mee, uiteraard rijd je funtioneler als je goed zit.... maar men begrijpt best wat ik bedoel, hoop ik

ALthans dat hoop ik wel