PS ik vind je pony wel gaaf geschoren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zamero schreef:En van dat commentaar van M3isSi3j trek ik me toch niets aan![]()
En van het normale commentaar maak ik gebruik van om er op te letten,
en beter te proberen zitten
missmiekie schreef:ehm ik vind het commentaar wat je zelf hebt gegeven wel kloppen maar ik wil daar aan toevoegen dat als je een stelling rijdt je moet oppassen dat je niet je binnenhand over de manenkam van je pony gaat zetten, ik zie op verschillende foto's dat je dan je binnenbeen ver naar achter legt en je binnenhand dan over de manenkam haalt, om een stelling te rijden moet je je binnenhand van de hals houden en je binnenbeen op de singel houden zodat hij niet door je binnenbeen valt. Ik hoop dat je er iets aan hebt en t is echt niet bedoelt om je af te zeiken hoor maar gewoon om je advies te geven.
PS ik vind je pony wel gaaf geschoren
Sily schreef:Hier was ik het mee eens *grotendeels omdat ik dezelfde neiging heb*, en dat je paardje afentoe op de voorhand loopt wat Spokie zegt, iets meer van achteruit rijden, je eigen houding heb je allemaal al gezegt, zullen we dus maar niet herhalen![]()
Achterhand zou ik er echt wat meer onder rijden maar als ik het goed lees krijg je les van Kim? *lucky quess* en dan zal dat best wel goed komen met de tijd![]()
En babyblauw is zo gaaf bij die haffies
ik heb ook dezelfde neiging maar tegenwoordig gaat het goed