Uit de hoefslag?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 15:16

marjoleinie schreef:
He nikki.
Knap dat je het neer zet, zo leer ik er ook van Knipoog
Durfde het eigenlijk nooit.
Maar ik ben ook al heel wat opgeschoten bij barb.

Hoi Marjolein!

mooi dat je er wat aan heb!
ik zette het vooral neer omdat er hier mensen op bokt zitten die erg goed zijn in het uitleggen van hoe je iets moet doen... OK dan! eigenlijk weet je wel al hoe het moet maar soms is het handig als je nog even alles op een rijtje heb, hierdoor weet je zeker dat je niet iets vergeet en soms word je herrinnerd aan dingetjes die eigenlijk een beetje naar de achtergrond zijn geraakt...

als je iets op bokt wilt zetten moet je het gewoon doen hoor! en die zielige mensen die zeggen dat je moet gaan fietsen moet je je weinig van aantrekken! je vraagt om tips niet om commentaar!

en ik heb ook echt heel veel geleerd bij barbara! blij dat ik daar ben gaan rijden!!!

ik zie je wel weer!!

Kusjes
Nikki

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 15:26

monsera schreef:
Er werdt gevraagd door nikita86 hoe je een paard van achter naar voor rijdt en daar heeft Kafue een antwoord op gegeven en of je nu b rijdt of z de basis is hetzelfde.Even alles door lezen voor je zoiets neerzet.

ik denk dat ze niet alles heeft gelezen omdat het best wel een lang verhaal is... (of misschien heeft ze het niet helemaal goed begrepen..)

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:21

Citaat:
shan schreef:
Kafue/nikitha86 : hoi, ik denk dat jullie op totaal verschillende niveaus bezig zijn. Kafue heeft het over nageeflijkheid enz.
Waarschijnlijk is Nikitah86 nog helemaal hier niet mee bezig, die wil gewoon dat haar paard afwend en niet kleeft aan een ander paard.

Citaat:
Er werdt gevraagd door nikita86 hoe je een paard van achter naar voor rijdt en daar heeft Kafue een antwoord op gegeven en of je nu b rijdt of z de basis is hetzelfde.

Monsera schreef:

Even alles door lezen voor je zoiets neerzet.

Ik vind het niet erg dat ze niet alles gelezen heeft, maar dan moet ze niet mij beschuldigen dat ik het niet gelezen heb. Ik wou alleen maar even aantonen dat het andersom was.

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 22:38

Nikitah86 schreef:
ik heb wel een vaag idee maar zou iemand mij kunnen uitleggen wat dit precies is?
en hoe je het moet uitvoeren natuurlijk!

Sorry voor het off topic gaan en mijn late reaktie maar hier vraagt ze toch echt of mensen willen uitleggen hoe je precies je paard van achter naar voor rijdt.

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 22:39

Nikitah86 schreef:
ik denk dat ze niet alles heeft gelezen omdat het best wel een lang verhaal is... (of misschien heeft ze het niet helemaal goed begrepen..)

Bedoel je mij nu of shan?