Rex @ jumping, volgende keer hopelijk beter :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:28

Sorry ik zie alleen maar kruisjes Verward nou ja wilde ze graag zien Haha!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 18:56

oei ik zie ze wel :s

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:08

ik zie ze ook..niet banketstaaf bedoeld maar ik denkdat je wel nog wat aan je houding moet bijschaven en misschien helpt het om boven de sprong je handen wel wat naar voren te doen en dan gelijk als je land weer je teugels korter(ik weet wat het is als een paard zo heet word tijdens een parcours, maar dit helpt wel een beetje denk ik) verder leuk paard!!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 22:00

als ik 80-90 met haar spring zou je zeggen dat ze haar rug en hals strekt, maar dat gebeurd niet, ik laat mn teugesl los en nog met haar hoofd in de lucht. Een vriendin van mij die enorm goed kan rijden, reed vroeger altijd met rex, ze sprong er triples 110 mee en zelfs dan nog deed ze haar hals niet veel naarvoor. Ze is ook moeilijk aan teugel te krijgen. maar afentoe heb ik wel eens een goede les, maar dan weet eens een k*t les enz... ben trouwens van de weinigen die er 'redelijk normaal' mee kan springen. Haha!:$

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:34

Wat mij opvalt is dat ze nogal hoog met der hoofd zit. Het kan natuurlijk zijn dat dit al "in het paardje zelf zit", maar het is ook mogelijk dat jij je handen te vast houd.. En idd iets minder uit t zadel komen....
Verder ziet het er leuk uit!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:35

Die val-foto's zijn precies op het goede moment genomen. Echt leuk om ook een keer dat soort foto's te hebben, en niet alleen van die "gewone"spring foto's.Je komt af entoe iets te ver uit het zadel, maar verder ziet het er super uit! Leuke pony trouwens.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 19:53

bedankt voor de tips en reacties Lachen:D