Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Romana_ schreef:Falkenhorst is ontzettend duur..
Voor een veulen ( wel met goede afstamming ern heeel mooi) betaal je al 10000 euro, voor een 2 jarige betaal je 15000 de hengsten die daar staan en die bereden zijn, zijn al gauw 30000 euro of hoger.
dan staan er nog twee bij hunters and jumpers die ook iets van 150000 zijn( en die zijn niet eens de mooiste)
Paar van die hengsten en twee veulentjes daar vind ik geweldig... Alleen heb ik sowieso het geld niet en het is natuurlijk ook een risico om een veulen voor 10000 te kopen, je weet nooit wat eruit komt
Maar volgens mij weet je daar iig zeker dat ze goede bloedlijnen hebben, de meesten zijn ook wel iets van 1e premies en lopen kunnen ze ook wel volgens mij..
Vind deze persoonlijk niet zo mooi, beetje grof eerlijk gezegd.. Maar iig nog succes met je verder zoektocht, ben benieuwd naar de rest van de zoektochten en foto's
Navidad schreef:vraag af waar je dat dan vandaan heb.. ik kon een 2.5 jarige cremello merrie krijgen voor 4500. merrie met super gangen en een goeie stamboom.

peeky schreef:Oh ja? Zeg me even waar, dan heb ik wel interesse
Was dat bij Mandy trouwens? Ze heeft me namelijk Lilian aangeboden voor 4250 en dan wilde ze er nog wel een veulen van hebben (dat zij een hengst uit zou kiezen en het veulen zou krijgen) en dat was nog maar een jaarling, dus dat vond ik ook al aardig aan de prijs...