Tinne schreef:Woei, die donkere vind ik leuk! Is dat ook die merrie die drachtig is? Ziet er netjes uit! Ja, die donkere is drachtig ja
talented schreef:Maar ik blijf erbij dat hoe meer kuren een jong paard heeft, hoe beter ze worden als ze er doorheen gereden zijn, dus daar leef ik dan maar naartoe !Hmpf wat een waardeloos paard krijg ik dan Ziet er netjes uit en mn gezever heb je al aangehoord
Dat vosje lijkt heel erg op de Weltmeyer van mijn vriend, een erg mooi paardje dus Je hebt ze mooi aan het lopen vind ik.
tobilover schreef:Je zit netjes! Maar rijd die bak nou lekker??En vind het vosje een leuk ding zeg! Ik vind de bak wel om te doen hoor ! En ik vind zelf de vos ook veel leuker dan de merrie
Leuke foto's hoor! Ik vind op deze foto's de vos er heel erg leuk uitzien! Van wie is de merrie drachtig?
Mareska schreef:Leuke foto's hoor! Ik vind op deze foto's de vos er heel erg leuk uitzien! Van wie is de merrie drachtig?Sheraton! Daarvan heeft ze dit jaar ook een veulen gehad en die was erg goed gebouwd en had leuke bewegingen