Een nieuwe uitdaging!: even voorstellen... Fardau

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 17:20

TeamSpirit schreef:
leuk beest zeg!
en super dat je nou wat gevoden hebt!
waarom rij je eigenljik met een halstertouw om zijn nek? als een soort borsttuig?
wel jammer van die blubbak maar agh!
Haha! super combi ook Knipoog

Dan kan ze dat vastpakken, ipv te hangen in z'n mond Knipoog
Gaaf ding zeg! Kwijl

Djoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:15

Hey Joyce,
Leuk paardje zeg! Ziet er al super mooi uit!
Idd wel een blubberbak, baggie! Maarja, je moet toch wat!
Ach jah, zo zit ook Joyce al op een fries! Go Friesjes!! Go Friesjes!!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:07

he joyce mooi paard zeg.we hadden hier ook nog wel een fries voor je staan Tong uitsteken als je dat ff gemeld had. Veel succes met haar. en hopelijk tot gauw op wedstrijden of bij carmen. Haha!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 23:02

Goh, wat een reacties! Leuk, dank jullie wel allemaal!
Zal even kijken of ik wat vragen bij langs kan gaan Haha!

@MissSissa,Silly, Tulandro: ze is niet zo groot, maar dat ben ik ook niet. Voor mij is het inderdaad een mooi maatje! Dan toont ze gelijk een stuk groter Haha! Toch is het wel wennen hoor! Ze is veel breder dan Andrew en Moenira Tong uitsteken
@ NehnahDagmar: de 18e rijdt ik heel vroeg 's ochtends Knipoog Maar het gaat nog steeds niet naar wens hoor Schijnheilig Haha!

@Naz: voor mij is het ook wennen... Maar ze rijdt in elk geval fijn, je kunt er lekker op zitten. Zat vrijdag even op de andere 3,5 jarige, en daar kan ik dus echt niet op zitten... Die geeft toch hoog op!!! Das niets voor mij geloof ik Bloos! Tong uitsteken

@Picasso: hihihihi, wie had dat van ons gedacht hè! Knipoog Nog niet een leuk paardje voor jezelf gevonden?
Dat binnenkort in de ring zal nog wel even duren hoor Knipoog we doen rustig aan.
Eerst goed doorrijden. Dit seizoen Moenira nog starten en dan misschien indoor 2005 of begin 2006 ga ik haar denk ik starten. Als alles gewoon goed gaat natuurlijk. (ennuh... voor tips kun je beter bij Nienke terecht denk ik Schijnheilig hihihihi, ik begin nog maar net Haha!)

@Bets, meiske16, Zazoutje: Het is inderdaad een hele mooie stal.
Ze hebben gemetselde boxen van 3 bij 4 met weeframen en aan 1 kant ook buitenluiken. In het midden lekker veel ruimte, een box als poets- en spuitplaats, een nette buitenbak die volgend jaar gedraineerd wordt, alles rondom keurig bestraat (heel fijn als je in de winter met de trailer weg moet Schijnheilig Knipoog ) en er komt nog een kleine binnenbak in de loop van het jaar. Daarnaast nog veel weide voor in de zomer. Ideale omstandigheden dus, om met de paardensport bezig te zijn. Mij hoor je niet klagen! Deze natte bakperiode nemen we voor lief!

@LindaV: Moenira heb ik verder doorgereden nadat dat ze zadelmak was, maar dit is toch echt even iets extra's! Spannend hoor! zo'n eerste keer erop klimmen! (ookal had er al wel eens iemand op gezeten, ik kende haar gewoon nog niet goed)
Je ziet ze gewoon elke keer dat je er mee bezig bent vooruit gaan... Dat is inderdaad heel bijzonder!

@teamspirit: Dat touw is inderdaad mijn extra steuntje. Vooral in het begin kunnen ze nogal onverwachte dingen doen. Al is het alleen al vooruit schieten of plotseling op de rem staan Haha! Dan heb je net even wat steun zodat je niet per ongeluk een flinke ruk in die mond geeft en je kunt ergens aan hangen als ze flink tekeer gaan (hihihihi, meer dan een mini-hupje met de billen omhoog heeft ze gelukkig nog niet gedaan Schijnheilig )
En nog even, dan zijn we van die blubbak af Knipoog. En als het droge weer nog even aanhoudt, is hij denk ik van de week ook al weer aardig opgedroogd.

Dank je Djoke Knipoog De halve vereniging rijdt op Friezen volgens mij Schijnheilig
hahahahaha, geen Radboudruiters, maar Friezenruiters Knipoog

@Alikesflame:
Hihihihi, Friezen zaten niet in de planning Alike Tong uitsteken Haha! Maar ik kon dit aanbod niet afslaan! De omstandigheden zijn straks gewoon ideaal om lekker met paarden bezig te kunnen zijn. Lekker een paardje voor mezelf, goede omstandigheden om te trainen en te verzorgen, alle vrijheid, gezelligheid, hulp krijgen en geven en ik voel me daar echt op mijn gemak!... Een lot uit de loterij!
Maaruh, jullie hebben een Fries staan? Vertel?! Zien we straks Alike niet alleen op Flame, maar ook nog op een Fries in de ring? Haha!

Hihihi, arme Carmen! Die is al niet zo'n Friezengek! Haha! Maar goed, heb haar ook alvast wat foto's gestuurd en ze was voorlopig erg positief Knipoog Ik mag komen dus Haha!)

Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:10

Hahahaha heb een tijd geleden ook op een Fries gereden, ook neit zo groot maar man...dacht dat mijn liezen uit elkaar zouden scheuren Haha!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:42

Staat je goed Joyce, zo'n Friesje
Mooie merrie trouwens; lijkt me fijn lopen...
Leuk voor je OK dan!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 11:34

onze buurman heeft hier nog een fries staan. hebben we een paar keer opgezeten. Maar als je nog een koper weet voor een lieve friese merrie. die nog wel wat angstig kan reageren, maar absoluut niet bokt of stijgerd. tell me!! Haha!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:16

heel mooi dier, leuke combi ! ziet er al heel goed uit

en wat een mooie stalling *stiekem jaloers*

veel plezier samen enneuh, ik verwacht nog meer fotos want ik vind het een echt beauty !

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:47

Nou je hebt niets teveel gezegd hoor! Ziet er heel erg leuk uit!

En zo'n lekker breed achterste Haha!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:11

Echt een heeel leuk ding! Leuk koppie!

Martsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:58

Wat een leuke foto's Joyce!!! Ennuuuh..... ook een erg leuk paardje. Lachen Lachen Precies zoals je me verteld had Knipoog
Maar het moet wel wennen hoor, om jou op een Fries te zien.... Knipoog

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:49

leuk paardje, en idd lekker maatje voor jou. vind de laatste foto erg mooi...

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 16:59

mooi beestje!
ziet er leuk uit Lachen

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:33

Wauw mooi beestje zeg!!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 00:29

Nogmaals bedankt, leuk dat jullie zo enthousiast over haar zijn, ben ik tenminste niet de enige Haha! Tong uitsteken Cool Knipoog

Ik heb nu ook een filmpje van haar, maar weet niet hoe en waar(mee) ik het kan verkleinen, en hoe het moet met uploaden. Iemand nog ideeën? Het is nu 48MB Schijnheilig Haha!

WAZAA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:36

wat een mooi zwart paard Clown vet lief OK dan!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 17:20

Hey Joyce! Dat ziet er tiptoppie uit hoor!
Fardau heeft zo'n heerlijke hengstenuitstraling, helemaal qua hoofd/hals.
Hopelijk zit het hier binnenkort ook weer mee en kan ik ook weer lekker aan de slag.
Ga vooral zo door! Lachen

Anna85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 19:30

Hoi Joyce
Echt een leuk paard! Jullie passen goed bij elkaar Groetjes Anna

RodeoRoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 17:55

ziet er goed uit hoor joyce het is alleen wel een ander gezicht??niet dat het niet staat hoowr!! !

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:30

hoi dat is zeker wat anders joyce! wel fijn als ze wat minder opgooit, kan me indenken dat dat moeilijk zitten is Lachen

Priscilla_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:32

leuk paardje hoor!
ziet er netjes uit..

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 14:14

leuk hoor!
En de stal ziet er ook top uit, en mensen, over die blubberbak... hoe veel buitenbakken kennen jullie nou die er het hele jaar goed uitzien? en zo te zien is deze ondanks de blubber nog rijbaar, en dat kun je lang niet van alle buitenrijbanen zeggen!!!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 15:35

Leuk voor je joh!!

Maar 1.55m? Ze ziet er veel breder uit enzo!! Veel suc6

chantal13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:59

hey Joyce, mooi paardje zeg!!
even wat anders op een fries
lijkt wel mooi
ben beniuwd waneer je les gaat nemen Tong uitsteken
we horen wel weer!!

gr chantal