ik heb ook een palomino , diej van jou lijkt wel een beetje op diej van mij...
weetje toevallig ook wat voor afstammeling die heeft??
ziet er leuk uit jullie tweetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Navidad schreef:mag ik zeggen dat ik hem echt een beetje aan de iele kant vind? Het zou niet mijn paardje zijn
. Vind het op de laatste foto zeker een leuk dier! Heel anders dan op de eerste foto´s. Het is natuurlijk ook winter, de kleur is anders. Maar daar vind ik het paard wat ingevallen.... lijkt ouder dan 5 eerlijk gezegd
MissSisa schreef:Jouw paard spreekt me niet erg aan. Maar als je haar koopt hoop ik dat je er heel veel plezier van hebt!!!

daar vindk der echt mooi!

Heel leuk paardje heb je daar ! Skaterke_89 schreef:Ik vind het een heel mooi paardje,zelfs op de eerste foto's.Als ze wat bespierder is,is het een prachtpaard,zoals op de laatste foto.Ik vind de kleur ook heel mooi.
Alleen vind ik het wel een beetje raar.Je kent dit paardje pas zeg je,en je hebt er nog maar één keer op gereden ?
En dan ga je al het veld met haar in én springen ? Als er niemand bij is in dat veld enzo,vind ik het toch een beetje riskant hoor...Helemaal als je het beestje niet kent...
Niet aanvallend bedoeld hoorHeel leuk paardje heb je daar !
haar baasje gaat zelf mee op een ander paard en dan nog een vriendin van haar gaat ook mee
ze had het zelf voor gesteld

Groetjes joyce

JoeyBabe schreef:waar ik persoonlijk "het scheit" van krijg hier op bokt is dat alle paarden er piekfijn moeten uitzien en ze allemaal minsten M moeten kunnen springen of Z dressuren... jeetje als je paardje er maar goed uitziet, gezond is en je ermee amuseerd !
Wat maakt het nou uit van welke afstammeling hij komt of wat hij allemaal kan of niet kan ?
Ik vind het een heel leuk uitziend paardje, maar of hij geschikt voor jou is, daar kan jij alleen op antwoorden..
Ik wens je in ieder geval veel succes bij de zoektocht naar een geschikt paardje (en trek je niet te veel aan van andere bokkers die denken dat ze weten waarover ze het hebben terwijl dit eigenlijk niet het geval is