jumping jendra

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:37

Doe je 28 december niet mee in Anna Paulowna Moik Verward Iig succes in Lisse zaterdag!

Ik hoop voor je dat je snel een ander paardje vindt om lekker mee te gaan rijden. Blijf je Jen nog doen of gaat daar een andere ponyruiter mee aan de gang Verward

Moik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 19:43

28 december ben ik op wintersport...Ik blijf voorlopig nog even op Jen ik wil nog geen afscheid van haar nemen , maar ik heb misschien een ander paardje waar ik wat mee ga doen, afwachten maar....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:47

Dat is natuurlijk ook erg leuk
We blijven dus nog wel even buren zo te horen Gezellig! Haha!

Je maakt me nu trouwens wel heel nieuwsgierig Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:10

gomir schreef:
Doe je 28 december niet mee in Anna Paulowna Moik Verward Iig succes in Lisse zaterdag!

Ik hoop voor je dat je snel een ander paardje vindt om lekker mee te gaan rijden. Blijf je Jen nog doen of gaat daar een andere ponyruiter mee aan de gang Verward

ik ben er wel hoor bij rap! *LOL* want mijn ...jeetje hoe noemde Anne dat ook alweer...mijn...naja heell dom woord Bloos

succes moik in Lisse!!!tis wel moeilijk om afscheid te nemen.. ik had mijn E-pony zolang nog bij de paarden gesprongen.

Moik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 20:24

Jen is een kleine dikke D pony van 1.39 Haha! Ik zou graag met haar tussen de paarden springen en ik denk dat ze de L daar ook nog wel red maarre......ik denk dat ik een beetje voor gek sta als ik daar tussen de paarden rij met m'n kleine dikkerd Nagelbijten / Gniffelen