Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoukie schreef:Zo heet wordt de soep nu ook weer niet gegeten hoor,...
Kimpjeuh, het is een dressuurpaard met springouders.
ik vindt het een prachtig ding, helemaal mijn type
, wel springbouw, logisch aangezien hij springouders heeft he
die bontjes zijn leuk! ja paardje loopt wel leuk vindt ik hoor je weet dat er nog wat moet gewerkt worden maar dat is toch leuk, alles op zijn tijd, liever dat dan diegene die er gaan hulpteugels gaan aanhangen ofzo
nee leuk hoor, nog veel succes Jaike schreef:haha, dat doe je toch niet en gelijk heb je![]()
Enne tja ik had m'n ouders pas afgelopen zomer zover dat ik een paard mocht kopen, dat wil zeggen dat ik een flinke lening bij ze kreegdus helaas levy, hoewel ik hem toen wel heb gezien, maar je had er toch nog zo één? Vertel vertel!

Dimple schreef:Je had Sjors ook niet in het bruin moeten doen he!![]()
Als hij gewoon in het wit of zo was geweest, hadden we hem vast wel beter voorbij zien komen op de foto's![]()
Blijft een lekker ding!
), wat een gaaf ding zeg
SuperPepeijn schreef:misschien is zo'n holistisch lesje wel wat voor je?
jammer dat de foto's zo vaag zijn. geef je vriend een betere camera kado voor kerst, hij blij en heb jij gelijk betere foto's.
.
. 
Anoukie schreef:Ik moest Sjors lager en dieper instellen deze les, omdat hij de laatste tijd de neiging heeft zich eruit te drukken en zich in de kaak vast te zetten.
Lenn schreef:Hmm pas op dat hij niet over de kop duikt
Dat kan je ook oefenen door hem in een wat horizontaler evenwicht dan dit te plaatsen, heb ik donderdag in mijn les ervaren![]()
Maar hij ziet er erg goed uit!
, maar dat wil nog niet zeggen dat mij dat dan lukt
.