( Wouw die manen ) Ja indd je tenen en probeer rechtop te blijven zitten
marije86
Geplaatst: 07-12-04 11:11
als je om je tenen en je handen en rechtop gaat zitten denkt dan zit het er netje's uit hoor,tegen mij werd altijd gezegd ga trots op je paard zitten hoofd in de hoogte en rechtop,het heeft wel geholpen hahaha en die manen van jou tink cool,ik vind het zo jammer dat het bij me welschje niet staat die lange manen
navaja
Geplaatst: 07-12-04 11:15
Ik vind het altijd geweldig om een tinker op concours te zien, het maakt het geheel altijd wat minder strak.
Fijn altijd hè, die zenuwen..dan kom je altijd in zo'n vicieuze cirkel terecht. Waarschijlijk zal je paardje, wanneer jij ontspant, ook wat sneller ontspannen.
Verder wil ik eigenlijk nog wel wat zeggen over de achterhand van je paard. Ik vind dat hij/zij niet helemaal in verhouding loopt. Misschien moet je eens gaan denken aan extra achterhand-buik training.
Verder blijven het vrolijke plaatjes vind ik..
Succes verder!
Nimber
Geplaatst: 07-12-04 19:55
tjeeee wat is ie wit zeg! enne mooie hengstenvlecht!
Olga89
Geplaatst: 07-12-04 19:59
ik heb ook meegedaan aan dag van het paard 1 ring naast je teglijkertijd op de tweede laatste foto zie je ook een klein stukje van mijn pony punky het is een bruine
ik ben ena laatste geworden maja voor mij was het de eerste wedstrijd. toppie gedaan groetjes olga
marquez1
Geplaatst: 07-12-04 20:05
Hee deze foto's ken ik nog niet. Wat leuk om marieke en muts eens te zien. En ja chyntia aanmerkingen heb je al genoeg gehad. De foto's zijn leuk omdat die ook eens laten zien hoe het kan gaan als je last heb van stress en dat vindt ik heel veel lef hebben met al die kritische mensen hier.
djoontje
Geplaatst: 07-12-04 21:23
Lowara is echt prachtig en prima dat je gezelligheid voorop stelt. Dat is naar mijn menig een goede instelling. Maar rijtechnisch heb ik wel betere foto's van je gezien. Ach ja...volgende keer beter he
MarLottie
Geplaatst: 07-12-04 21:34
super zeg netjes
sucses verdre met haar
emz... ik wil nog steeds een foto zien van HET shabrakje hhehe
Sily
Geplaatst: 08-12-04 00:19
Als al het rijtechnische al gezegt is mag ik best wel even zeggen dat ze geweldige manen heeft toch
Verder vind ik haar koppie als ze binnen komt geweldig, echt een nee baas ik wil dit eigenlijk niet hoofd.
Mirtheke de singel is goed, het meisje in kwestie heeft haar hakken opgetrokken en haar tenen naar beneden waardoor het als je vlug kijkt idd lijkt alsdof de singel een stukje los hangt, maar dat dus de laars.