Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joyce B schreef:ponyhoogte..haha paarden hoogte zou een meter zijnGoh! Dat ziet er stoer uit! En dan ook nog allemaal van die prachtige dekens op
Sprong je paardenhoogte, of gewoon ponyhoogte met je Fjord?
M-dressuur! Knap hoor!!!
neej we sprongen 70(maar 70 was bij 80 ingedeeld dus) Jah M dressuur Viertal dus
gomir schreef:owh was jij datIk heb je toch zien rijden. Was er al tijdens het ponyspringen
Heb je mij ook nog gezien. Ik was dat meisje op dat bruine paard dat wel, niet, wel, niet, wel en toen toch maar niet ging vallen na de dubbelsprong![]()
haha ik heb echt in een deuk gelegen
Hij ging wel heel ruig over die oxer en dat kon ik even niet uitzitten...Ben op zo'n manier ook al eens met een hersenschudding wakker geworden in het zand 
Er waren trouwens heel wat fjordjes, alleen de meesten wilden niet zo naar de andere kant van de hindernis
(behalve dan door er omheen te rennen
) gomir schreef:Dat was ik jaHij ging wel heel ruig over die oxer en dat kon ik even niet uitzitten...Ben op zo'n manier ook al eens met een hersenschudding wakker geworden in het zand
Vond het zelf trouwens minder grappig![]()
Ik heb jou ook zien springen, toen was ik er netEr waren trouwens heel wat fjordjes, alleen de meesten wilden niet zo naar de andere kant van de hindernis
(behalve dan door er omheen te rennen
)
???