ik zit met een probleem....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:56

Nettie schreef:
Dit ligt eerder aan het paard dan aan de instructie lijkt me Scheve mond Goed je been er aan houden en als je een bok er voor terug krijgt heb je iig reactie Knipoog Gewoon nog een keer been, zo van: ophouden nu! Veel succes! OK dan! Het zal wel weer over gaan, ik loop ook tegen wat dingetjes aan met mijn nieuwe paard nu ... Lachen

Ehhhhhmmmmmmmm??? Als de instructeur niet bij jouw past dan gaat het gewoon niet. Je wordt toch ook geen vrienden met iemand die jou niet past en begrijpt??? Probeer een andere instructeur of laat je instructeur er eerst eens op rijden. Hij kan dan voelen wat er mis is met je paard en je zo verder helpen.

Ik spreek uit ervaring!!!

siena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:14

Mijn paard had dit probleem eerst ook. Bij mij werd aangeraden, een kleine ophouding te maken en daarna meteen je been erbij.

Succes iig

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 20:35

heey mensen
ik heb vandaag gereden en heb alles gedaan wat hierboven stond
hij hing nog steeds een beetje maar het was zeker minder.. je kunt ook niet alles te gelijk oplossen..
nu had hij iets nieuws.. zijn hoofd omgoog houden en helemaal schuin naar binnen.
nu heb ik een ander bitje ingedaan een D-trens. eerst had hij een watertrens.
dit gaat veel beter en nu rijd hij zelf mooi aan de teugel..
maar hopen dat het zo goed blijft gaan !!
bedankt voor de tips

keepontrying

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:16

Je moet niet vergeten dat je hem in de zomer met lekker warm weer gekregen hebt en dat hij nu een stuk frisser wordt. Hij heeft nu veel meer zin om ondeugende dingen uit te halen die jij gewoon af moet straffen door boos te worden. Mijn paard deed dat ook en ik gaf dan een tik met de zweep en een boze stem. Na een aantal keer bokken gaf hij het toch op. Succes