Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hunter87 schreef:hey mensen, hier het antwoord
freule is 100% fries!! haar moeder is hunter (1e paar fotos) zij komt van jacob en haar vader is anne (nu verkocht aan amerika heb ik gehoord)
het is dus geen schimmel, vieze geit enz. gewoon witte haren! geloof je het niet?? kom gerust langs!!!![]()
vroeger had je veel bonte friezen maar dat is 'afgeschaft'. stel je krijgt nu dus weer een bonte fries mag je daar verder niet mee fokken maar mag ze nog wel houden. mensen die frieze paarden fokken en die dus bonte friezen krijgen laten ze vaak inslapen. zo zijn wij dus niet! ik vind het juist heel gaaf. wel jammer want ze kan dus niet het stamboek in. beetje duidelijke uitleg??
Dus het lijkt me dat de eigenaren wel weten wat het is...
Friezen met kolletjes komen toch ook weleens voor, da's toch net zoiets, of niet? (edit: daarmee bedoel ik, zwarte ouders en 100 % fries maar ivm een witte aftekening niet in het stamboek) Nimmedor schreef:erg apparte paardjes
alleen de 1e fries is wel een beetje overbouwd...
hunter is al wat ouder en frieze krijgen nou eenmaal snel een wat doorgezakte rug. en zoieso als zij dr hoofd omhoog brengt drukt ze dr rug weg hunter87 schreef:mensen die frieze paarden fokken en die dus bonte friezen krijgen laten ze vaak inslapen.
Dan kun je jezelf toch geen paardenliefhebber noemen??
Ik vind het een supergaaf paard
Smurfinnetje schreef:Wat zijn dat voor stelletje egoïstische eikels die dat doen???
Dan kun je jezelf toch geen paardenliefhebber noemen??
Een gezond veulen in laten slapen omdat het vlekken heeft.; dan ben je wat mij betreft dus een smeerlap.
Goed dat jij het paardje gewoon hebt gehoudenIk vind het een supergaaf paard
hunter87 schreef:waar haal je die onzin vandaan? als je ff goed kijkt is dat echt niet zo hoor. ik weet niet waar jij denkt dat haar schoft zit..hunter is al wat ouder en frieze krijgen nou eenmaal snel een wat doorgezakte rug. en zoieso als zij dr hoofd omhoog brengt drukt ze dr rug weg
je hebt gelijk, ze heeft idd alleen een doorgezakte rug stef schreef:Voor bont moet je naar mijn weten een bont gen hebben, en aangezien beide ouders zwart zijn (en dus geen bontgen hebben) kan zij het ook niet hebben.
Is ze dan niet stekelharig ofzo?
Roskur schreef:curly: Volgens mij hebben ze Freule daar zelf gefokt.Dus het lijkt me dat de eigenaren wel weten wat het is...
Friezen met kolletjes komen toch ook weleens voor, da's toch net zoiets, of niet? (edit: daarmee bedoel ik, zwarte ouders en 100 % fries maar ivm een witte aftekening niet in het stamboek)