Unika(kwpn merrie)aan het werk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 21:57

Dank je wel allemaal voor je reacties en blijf vooral reageren!!!!!

Groetjes Unikalover

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:00

Je weet wat ik vind. Maar der koppie is wel leuk.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:23

Ze doet nog wel heel jeugdig aan. Je houding valt wel wat mee, je zou eventueel je been langer kunnen houden.
Probeer verder je paard wat lager in te stellen, zodat hij mooi over de rug loopt.
Maar dan nog een vraag. Waarom rij jij bij een 3 jarige met zweep en sporen? Ik vind persoonlijk een zweep voldoende, of eventueel alleen een klein knopspoortje. Ook met het oog op de toekomst. Als je nu al beide nodig hebt met rijden wat moet je dan in de toekomst.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 23:29

leuke foto's hoor. voor een 3 jarige is het helemaal niet verkeerd dat je ze nog niet super aan het werk zet. Lekker rustig verder gaan.
Je foto's bij ITP vind ik haar mooier lijken dan onder het zadel. Maar dta komt omdat ze natuurlijk nog spieren moet krijgen. Voor de rest is ze super chique. veel plezier en vooral geluk met haar

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 10:11

MissSisa schreef:
Oke mijn menig:
Je rijd wel leuk. Maar je paard??? Nee sorry vind hem echt lelijk Bloos .
Rare hals, deukje voor de schoft, te strak in de rug.

*zucht* Wat kan jij onbeschoft ongezouten een niet onderbouwde mening geven zeg.

Het paard is 3 zo te zien aan de naam, dus dat ze nog onbespierd is lijkt me niet zo gek. Ze ziet er ook aardig groot uit, dus slungelig. Beetje laatbloeier. Deukje voor de hals getuigt van veel (vol?)bloed, dat had Roxanne ook en dat rij je wel eruit.

On topic:
Ik vind je paard nog wel wat te mager, wat meer voer zou haar goed doen (rustig opbouwen). Ik zou het rustig aan doen met haar, wat longeerwerk, bijv. met een pessoa om het ruggebruik te stimuleren en de hals te laten zakken, daar wordt ze sterker van.

Veel plezier met je paardje!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 10:21

Leuk paard hoor! en je rijd hem helemaal niet verkeerd, het ziet er mooi rustig uit.

Succes verder met haar Lachen

Fionaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 13:47

Bedankt voor jullie reacties Lachen
En Unika oogt best mager, maar omdat ze tijdelijk bij een man heeft gestaan die haar bereed.. was ze heel mager geworden echt gewoon zielig om te zien.
Maar nu heeft ze het weer goed, en wordt ze weer steeds voller Lachen

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:29

Je weet wat ik vind. Maar der koppie is wel leuk

ik denk dat jij beter hir niet meer kan op reageren madam missia of hoe je ook mag heten,je hebt commentaar op alles en iedereen maar je kan misschein beter naar jezelf kijken!

ik vind dat je een leuk paardje hebt hoor:Decht zon lekker beestje veel plezier en suc6 ermee

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 18:58

blijf a.u.b. reageren!!!!
Groetjes Unikalover

SandraR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:52

Ik vind het echt wel een leuk paardje!!! Ik snap niet dat, mensen kunnen zeggen dat ze haar niet mooi vinden! Ik vind het echt wel een mooi paard... Zij is nog niet zo gespiert maar dat is meestal op het begin. toch???

FemkeHuls

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:14

Ik sluit me aan wat mensen hier zeggen over je houding, de rest vind ik onzin en dat een moderator een paar reactie's heeft moeten verwijderen vind ik al helemaal sneu! Heel veel plezier nog met dit paardje wat er op een bepaalde manier toch wel heel mooi uitziet Knipoog !

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 12:48

Please blijf reageren!!!!!!

Groetjes Unikalover

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 12:56

Ik denk dat dit een heel mooi paardje wordt als straks alle spiertjes erop zitten.

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 14:00

ik vind dat je paardje het heel goed doet als ze nog zo jong is ! ik vind het belangrijker dat ze eerst de basisbegrippen goed onder de knie heeft dan direct aan de teugel te rijden ! Ga zo door en bouw het rustig op Knipoog:) en btw, je paardje ziet er gewoon nog jong uit! maar ik ben er zeker van dat het een prachtig paardje gaat worden naarmate ze ouder wordt ! ik vind haar nu ook al mooi hoor! ze gaat enkel nog mooier worden Knipoog:j

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 14:33

leuk dier!! Ik vindt het helemaal niet raar dat ie zo slungelig oogt. Maar sommige mensen weten niet eens hoe een redelijk groen paard eruitziet en kennen ze alleen bespierd. Ik denk dat deze mensen nog wel terugkomen op hun mening als ze je over een jaartje weer zien!!

Sijac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:21

denk als dat paardje iid wat gespierder is, hij best leuk kan zijn hoor! En zolang je er maar plezier van hebt!

Vroeg me alleen zomaar af waarom je (geloof dat hij nog jong was) al met sporen rijdt....

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:23

niemand meer????

Denica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 11:14

Leuk paardje, ik denk dat ze als ze meer spieren heeft gekregen nog mooier word! en idd zo als de rest al zegt je moet blij zijn dat je een paardje hebt ik zou graag met je willen ruilen! En dan vind ik niet dat het wat uitmaakt als ze (NOG) niet de mooiste is! Komt vanzelf en nog veel suc6 met rijden