Citaat:(Ik doe het trouwens alleen linksom fout)
Ik ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mieke schreef:Wat een onwijs gave deken!!! Zijn die gewoon in de handel te koop? WAAAAAR????![]()
Levi ziet er erg goed uit, hoe groot is hij nu? Ongeveer 1,50 of zo? Zo te zien gaat het rijden wel goed hè?
Wat zijn de zweetbladen van je zadel trouwens gigantisch lang, of ben ik gek?
Ik zie trouwens in je onderschrift dat je al een wedstrijd op Levi hebt gereden, dat is mij geheel ontgaan...
Ik weet niet beter...het is een dressuurzadel dan zijn ze altijd iets langer, toch?
Dat was al in Juli geloof ik
Elise schreef:Beter is om gewoon links en rechts afwisselend op te stappen, dat is goed voor de riemen maar vooral ook de rug van je paard!
Ineke2 schreef:Weet ik, maar aangezien ik al veel moeite heb om gewoon links op te stappen, lukt het rechts helemaal niet.![]()
Mijn spieren werken niet mee daarvoor. (ben licht spastisch)
In de winter stap ik daarom regelmatig met een stoel op, of iemand geeft me een voetje
, ik plaats hem altijd naast een opznkoppe speciekuip
obelix schreef:Leuke deken!!! Je gaat trouwens steeds netter zitten ook.. Vind je zelf niet?
Ineke2 schreef:Zo ging het regelmatig vandaagMeer binnenbeen en stelling naar binnen...Buitenteugel afblijven, maarja gaat automatisch
![]()
![]()