Vind je houding wel mee vallen hoor, en je bril ook
Wat voor zadel heb je als ik vragen mag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joke20 schreef:leuke foto's zeg, probeer wel om rechtop te blijven zitten he. Die Anky pad staat hem goed![]()
denk dat je je arm houding iets gebogen mag houden,en dan je handen iets boven ze schoft. voor de rest netjes hoor
grappige foto's zeg die laatste 3![]()
verder mooi paardje ziet er leuk uit!!
Lenn schreef:nounou zo erg is het toch niet.. ik heb altijd een 7 daarvoor hoor. Als ik druk bezig ben met vanalles vind ik het veel belangrijker dat je functioneel zit als je druk bezig bent dan dat je er perfect op zit. De proef is dan een ander verhaal. Maar ik zit idd wat naar voren met lichtrijden (bijna alle draffoto's zijn tijdens lichtrijden) en in de galop moet ik idd wat meer op m'n kont zitten, hoewel ik af en toe bewust mn zit wat verlicht als hij daarmee zn rug beter wil gebruiken tijdens het verruimen. En k moet mn teugels wat korter pakken. Maar die houdingdingen zie ik zelf ook dus dat hoeven jullie niet per se te zeggen
Maar bedankt verder
MissSisa schreef:Leuke foto's leuk paardje iets op de voorhand.
Annetje"]
Het is niet erg, dat zeker niet. Maar ik vind het wat jammer dat het paard zo leuk loopt, maar de ruiter het beeld dan weer nét een beetje onrustig of slordiger maakt. Het was niet aanvallend bedoeld, gewoon een puntje waar je aan kunt werken zodra je denkt dat je daaraan toe bent en je belangrijkste punten bereikt hebt.
[/quote]
Oke![]()
[quote="Vonnie84"]
Op sommige foto's wel ja, maar in het algemeen is hij al vrij goed op de achterhand.
[/quote]
Vind je dat? Hmm bedankt
[quote="SuzyE schreef:heb even je profiel gecheckt, jij en je zus hebben echt mooie paardjes!!