Ivano @ work & andere duistere praktijken :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:23

Ziet er super uit Vind je houding wel mee vallen hoor, en je bril ook Haha!
Wat voor zadel heb je als ik vragen mag Lachen

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:26

Ik vind het er ook netjes uitzien!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 19:28

NehnaDagmar schreef:
Wat voor zadel heb je als ik vragen mag Lachen

Prestige top dressage, echt een aanrader! OK dan! (hoewel, een goede houding krijg je er kennelijk niet van Scheve mond Haha! )

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:41

joke20 schreef:
leuke foto's zeg, probeer wel om rechtop te blijven zitten he. Die Anky pad staat hem goed Cool denk dat je je arm houding iets gebogen mag houden,en dan je handen iets boven ze schoft. voor de rest netjes hoor
grappige foto's zeg die laatste 3 Haha! *LOL*

viel mij ook wat op!! haha heb ik ook vaak dan gaik met het paard mee ( zelf aan de teugel gaan lopen Tong uitsteken verder mooi paardje ziet er leuk uit!! *LOL*

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:57

Lenn schreef:
nounou zo erg is het toch niet.. ik heb altijd een 7 daarvoor hoor. Als ik druk bezig ben met vanalles vind ik het veel belangrijker dat je functioneel zit als je druk bezig bent dan dat je er perfect op zit. De proef is dan een ander verhaal. Maar ik zit idd wat naar voren met lichtrijden (bijna alle draffoto's zijn tijdens lichtrijden) en in de galop moet ik idd wat meer op m'n kont zitten, hoewel ik af en toe bewust mn zit wat verlicht als hij daarmee zn rug beter wil gebruiken tijdens het verruimen. En k moet mn teugels wat korter pakken. Maar die houdingdingen zie ik zelf ook dus dat hoeven jullie niet per se te zeggen Clown
Maar bedankt verder Lachen

Het is niet erg, dat zeker niet. Maar ik vind het wat jammer dat het paard zo leuk loopt, maar de ruiter het beeld dan weer nét een beetje onrustig of slordiger maakt. Het was niet aanvallend bedoeld, gewoon een puntje waar je aan kunt werken zodra je denkt dat je daaraan toe bent en je belangrijkste punten bereikt hebt.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:32

wat een leuke foto's zeg whahaha ziet er nettjes uit hoor Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:35

Leuke foto's leuk paardje iets op de voorhand. Maar voor de rest ziet het er goed uit(dat laag en rond). *LOL*

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:39

Hahaha die laatste foto Vingers aflikken
Maar wel mooie foto's hoor Lachen

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 00:17

MissSisa schreef:
Leuke foto's leuk paardje iets op de voorhand.

Op sommige foto's wel ja, maar in het algemeen is hij al vrij goed op de achterhand.
Maar kijk eens goed naar z'n bouw. Ivano is redelijk overbouwd gebouwd, dus dat maakt het nog eens extra moeilijk om hem van achteren te laten 'zakken'.

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:46

ik vind het er keurig uitzien,
zeker als hij 2 maanden rust heeft gehad..
heb even je profiel gecheckt, jij en je zus hebben echt mooie paardjes!! groetjes

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 17:03

Annetje"]
Het is niet erg, dat zeker niet. Maar ik vind het wat jammer dat het paard zo leuk loopt, maar de ruiter het beeld dan weer nét een beetje onrustig of slordiger maakt. Het was niet aanvallend bedoeld, gewoon een puntje waar je aan kunt werken zodra je denkt dat je daaraan toe bent en je belangrijkste punten bereikt hebt.
[/quote]
Oke OK dan!

[quote="Vonnie84"]
Op sommige foto's wel ja, maar in het algemeen is hij al vrij goed op de achterhand.
[/quote]
Vind je dat? Hmm bedankt Schijnheilig

[quote="SuzyE schreef:
heb even je profiel gecheckt, jij en je zus hebben echt mooie paardjes!!

Danku Pling