Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sunny0 schreef:Leuke foto's en wat een mooie tinkers lopen ertussen!!
2 vriendinnen zijn ook geweest met hun tinker om een VD showtje te geven! De foto's ervan zouden op bokt worden gezet door iemand van de organisatie, weet jij misschien wie dat is? Ben namelijk erg benieuwd!! En kan ze niet vinden...
(was weer eens laat, moest nog zadelen en omkleden aaaaaah) maar ik vond het erg leuk om je weer even gezien te hebben. Jammer dat je Kieran niet mee had genomen. Misschien volgend jaar?????? sunny0 schreef:Leuke foto's en wat een mooie tinkers lopen ertussen!!
2 vriendinnen zijn ook geweest met hun tinker om een VD showtje te geven! De foto's ervan zouden op bokt worden gezet door iemand van de organisatie, weet jij misschien wie dat is? Ben namelijk erg benieuwd!! En kan ze niet vinden...
jarrah schreef:Wat jammer dat je niet meer foto's heb van de tweede groep. Je hebt zeker niet toevallig een foto gemaakt van die tinker die helemaal ging flippen tijdens bestgaand? die de bak verlaten heeft?
Als je die toevaqllig wel hebt, zou je die dan ff willen mailen naar l_kxsjes_heiden@hotmail.com ??
Alvast bedankt
Vasthi schreef:He wat leuk al foto's!!!! Ik wil me toch nog even verontschuldigen Melanie, volgens mij kwam ik nogal stressy over
Citaat:Jammer dat je Kieran niet mee had genomen. Misschien volgend jaar??????
Citaat:Vasthi heeft het superbraaf gedaan trouwens, 4e bij bestgaande Tinker en 2e bij de onderlinge dressuur. Ben heel trots op haar