Precious Meadow @ work! :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:43

Aahh.. hij hangt [hing dan..] helemaal niet aan je handen.. Zonde zeg, was zo'n mooi paardje.. Ze wouden em voor in de sport.. Maarja..

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 18:43

@ tm, t is echt een super paardje, en ik ga veel oevenen Haha! en als het goed is ook een paar x prive les aan vragen Haha! k wil verder met dit paardje Haha!

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:45

hoe heet die pony?
ik heb ook gereden op manege waarland. Maar ik vind hem wel erg vlot rijden zo te zien.. heel snel. En hij loopt wel erg in de krul ziet er uit alsof je hem ernorm tegen houd. Maar dat is mijn mening het kan ook een momentopname zijn. En inderdaad wat wkoekoek zegt ik vind het ook niet mooi die korte manen. Ik vind je voeten echt mega in de beugel zitten en je zit soms te ver naar achter maar dat had je zelf al aangegeven. en je zadel ziet er ook niet echt op en top uit hij lijkt een beetje niet goed te liggen.maaja zal wel aan mij liggen kan ook moment opname zijn. Ik vind je ook een beetje in de teugels Hangen. Je zit enorm te trekken lijkt wel alsof je hem heel graag aan de teugel wil rijden Verward Probeer hem als jij met je handen naar voren gaat hem te laten volgen. Ik vind het er niet zo heel netjes uit zien. Misschien is priveles inderdaad een leuke optie en ook voor jou en je houding. Naja veel plezier nog met em
Laatst bijgewerkt door siccootje op 28-11-04 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 18:48

@ siccootje :dit is precious meadow, nieuw paardje . hoe bedoel je met inhouden? ik hield hem niet in namelijk. en mn voeten in mn beugel weet ik.

lexia loopt niet mooier hoor Verward

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:51

ja dat had ik er ook bij gezet dat je dat al aan had gegeven. Het lijkt alsof je hem enorm in houd omdat je ver naar achteren zit en je teugels best lang hebt. In me verhaaltje vertelde ik al dat je moet proberen hem aan de teugel te rijden en dat hij dat jou hand volgt en hier lijkt het als of je persee aan de teugel wilt rijden jaa.. ik weet niet.. naja ik zeg wel nix meer anders komt het misschien verkeert over

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:52

Loopt 'nou z op de voorhand of ligt dat aan mij en/of de foto's?

Verder wel een leuk paardje

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 18:52

@ siccoontje: te ver naar acher? dat is toch maar 1 foto?

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:10

ik heet geen siccoontje:P ja jahaa te ver naar achteren zit soms maar jeetje ik zei toch al dat kan een momentopname zijn.

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:27

Idd je handen het piano spelen. Probeer je handen rechtop en dichter bijelkaar te houden Lachen

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:40

Ik vind het er niet mooi uit zien Scheve mond

Misschien komt dat door het zadel, misschien niet, maar je houding is echt slecht. [Ik bedoel dit absoluut niet aanvallend hoor Lachen ] Maar misschien is het inderdaad eens een idee om voordat je wedstrijden gaat starten eens een privé- en/of zitles te nemen? Veel succes samen! Het is een leuk dier Lachen

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:02

[quote="wkoekoek ze lijkt erg op haar vader. Heb je die manen trouwens zelf getrokken? zonde Verdrietig[/quote]

Ik zou het net zeggen. het is een echte Keller Lobell (tenminste daar is ie van toch?

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:12

Ik vind het er allemaal goed uit zien hoor, we hebben t een en ander gePBt, enne een draver rijden is niet gemakkelijk, degene die een draver rijden weten dat ook...en als deze nog maar net onder t zadel is, respect hoor!
Enne ik vind dravers met lange manen ook mooier check de fotos maar van mijn draver (zie onderschrift)

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:23

Ro0sj schreef:
hij loopt goed, voor een manegepaard!!
Treed mooi onder van achteruit

Waarom zou een manege paard niet goed kunnen lopen? en zo netjes vind ik hem nog niet eens lopen.
En dat ie zijn achterhand er nou mooi ondertreed vind ik ook niet.
Maar dat is mijn mening.

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:55

KindnessM schreef:
Ik vind het er allemaal goed uit zien hoor, we hebben t een en ander gePBt, enne een draver rijden is niet gemakkelijk, degene die een draver rijden weten dat ook...en als deze nog maar net onder t zadel is, respect hoor!
Enne ik vind dravers met lange manen ook mooier check de fotos maar van mijn draver (zie onderschrift)

Nou de mijne loopt wel een stuk netter en ontspannender terwijl hij 4 is. Bloos! Bloos!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:03

denk dat het nog al scheelt qua leeftijd, deze is toch 7 of had ik dat verkeerd gelezen, en as het beestje blessures heeft gehad...

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:17

Hij is 6 en heeft al een koerscarriere achter de rug, waarin er anders mee gereden wordt dan als recreatiepaard. Hij moet gewoon nog een beetje om- en bijscholen, komt vanzelf helemaal goed

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 22:21

@ mackie, hoe weet jij dat ie 6 is? Bloos!

k ben hard aan het werk om mn moeder over te halen Haha! en t gaat de goede kant op Haha!
maar k juich niet te vroeg Knipoog

ik ga iid prive les nemen, ik denk dan na mn stage, en dan ipv 1x les alleen, ga ik om de week denk ik een prive les aan vragem op deze schat Haha!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 22:22

dank je kindnessM Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:25

Naamgeving bij dravers gaat op alfabet. Mijn paard, Ofir is 7, Rival is 5, Tammy is 3. Alle paarden verjaren op 1 januari. Makkelijk uitrekenen dus hoe oud ie is Knipoog

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:38

Nou loopt die lekker en is hij mooi
bij ons staat er ook zo een die er hard op lijk, mar dat si een vluchter geweest, galopkoersen, hij is 4 jaar. Int het begin echt prachtig paardje!! makkelijk an teugel, enkel geen conditie. Nu is hij niet meer te doen. Hij stijgerd slaat bijt, bokt. De dierearts is al geweest maar er is niets te vinden, zijn rug is ook heel goed, nek ook, benen ook alles in orde. Het is gewoon hem die het in zn hoofd heeft gekregen. Hij staat te koop maarja wie wil er dat nou kopen. Het is tans een plaatje om te zien. Hij is heen manegepaard. Ik heb er eenpaar keer mee gereden omdat er niemand kon zorgen voor hem. Nu wordt hij enkel gelongeerd en afentoe bereden na langlanglang longeren. Zijn naam is Mistery-Boy maar dat si al vervanden door Misserie-Boy. Misserie is westvlaams voor 'veel last mee hebben'. Ik hoop dat jouw paard het beter dat dan onze Misserie Boy.
De jouwe is echt prachtig!!! die kan wat worden!

sorry dat ik zo ontopic ging!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 00:06

@ wkoekoek, thxx Haha! erg handig Haha!

@lubbie: jemig... 4 jaar en dan al zo... ik ben blij dat dit manege paardje tot nu toe zo is. heel knuffelig enzo Haha! heerlijk!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 08:58

verder geeen reacties? Lachen Verward

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 09:03

Heej wat leuk dat je les hebt van Nico zegt hij nooit iets over je houding?? Kan ik me namelijk niet voorstellen Haha! weet nog wel dat hij het daar constant over had.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 09:05

Devica schreef:
@ mackie, hoe weet jij dat ie 6 is? Bloos!

Jij dacht al, hoe weet zij dat nou Verward haha Tong uitsteken

Maar veel plezier met hem hoor! Als jullie idd samen les gaan nemen, ziet het er over een tijdje vast weer heel anders uit. Krijgen we dan weer foto's? *LOL*

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:19

jeetje dat zadel is zo plat als een pannekoek mag ook wel is een opvul beurt gebruiken, en je benen liggen verkeerd maar dat is de schuld van het zadel want di eligt niet correct...