Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
merrieveulen schreef:wildkleur bruin ken ik wel, en die naam klopt ook. ik heb in mijn Red Dun topic wat uitleg gezet over die verschillen in namen.

). Is ook pas onze tweede dressuur wedstrijd hoor, we hebben hem uit recreatief oogpunt gekocht dus het maakt ook niet zoveel uit. 
Roskur schreef:Mooizo (van het rijden)
De foto's komen in ieder geval gedeeltelijk door mijn fototoestel, hoor. Ik heb nog niet zo heel vaak van bewegende paarden foto's gemaakt, en als ik dat deed dan zonder flits. Zoals je bij Heleen's fototoestel (= zelfde) misschien wel hebt gemerkt, is de kwaliteit best heel goed, alleen als ie gaat flitsen springt de kwaliteit achteruit!Dus jammer dat het zo donker was, ligt niet aan jou hoor!
Roskur schreef:Ik snap helaas wat je bedoelt... Dan lezen mensen over jouw uitleg heen, en dan gaan alsnog 10 andere mensen zeuren dat het halster te krap zit...
@ Merrieveulen: Wat grappig zeg, ik heb net in jouw topic wat neergezet over die kleuren haha, een andere IJslander bij ons is leemvos en dat is geloof ik 'jouw' red dun als ik de beschrijving zo las.In 't Nederlands is het wildkleur bruin, Röskur's kleur.
De andere IJsjes in de les (kweet niet of ze goed te zien zijn..) zijn overigens ook leemvos (red dun?) en wildkleur zwart (die grijs-kleurige, ze zijn geloof ik alletwee samen op een foto te zien op de achtergrond), heeft dat ook nog een andere naam?
(( deze foto bedoelde ik: http://iris.van-blijderveen.nl/images2/les4.jpg ))

Lijkt me echt leuk om zo'n parcourtje te rijden... nog nooit gedaan
Bij mijn ex-verzorgijslanders, hadden ze alleen 4 cavalletties... dus overal 1 cavelletie door de wei is betrekkelijk saai en laag