Röskur de IJslander @ dressuur en springen (les)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 02:48

Oh wat leuk op Roskur weer te zien. Het blijft een schatje.
Geef hem een dikke knuffel van me!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 11:34

merrieveulen schreef:
wildkleur bruin ken ik wel, en die naam klopt ook. ik heb in mijn Red Dun topic wat uitleg gezet over die verschillen in namen.

Als het goed is wel ja; het staat namelijk ook in z'n paspoort. Clown

@ Jennygirl: Bedankt, en ik zal hem een knuffel van je geven! Haha!

Röskur en ik hebben 19 december weer een dressuur wedstrijd (onderlinge wintercompetitie van de ponyclub waar ik ook die lessen volg, ach, ik vind het altijd wel leuk dat soort dingen dus het gaat niet om de prestaties ofzo, ik weet dat ik geen hoge klasseringen kan bereiken. Lachen ). Is ook pas onze tweede dressuur wedstrijd hoor, we hebben hem uit recreatief oogpunt gekocht dus het maakt ook niet zoveel uit. *LOL*

Ohja, het is wel raar want ik ben zelf 1 m 80, hij is 1 m 40 maar ik vind het er zelf ook niet storend uitzien. Ik heb er ook nog nooit commentaar op gehad, maar misschien komt dat omdat het een IJslander is. Knipoog

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 12:46

Roskur schreef:
Mooizo (van het rijden) OK dan!

De foto's komen in ieder geval gedeeltelijk door mijn fototoestel, hoor. Ik heb nog niet zo heel vaak van bewegende paarden foto's gemaakt, en als ik dat deed dan zonder flits. Zoals je bij Heleen's fototoestel (= zelfde) misschien wel hebt gemerkt, is de kwaliteit best heel goed, alleen als ie gaat flitsen springt de kwaliteit achteruit! Knipoog Dus jammer dat het zo donker was, ligt niet aan jou hoor! Ach gut

haha oké dan OK dan!
lyngvi was gisteren echt relaxed Haha!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 12:48

Roskur schreef:
Ik snap helaas wat je bedoelt... Dan lezen mensen over jouw uitleg heen, en dan gaan alsnog 10 andere mensen zeuren dat het halster te krap zit... *LOL*

@ Merrieveulen: Wat grappig zeg, ik heb net in jouw topic wat neergezet over die kleuren haha, een andere IJslander bij ons is leemvos en dat is geloof ik 'jouw' red dun als ik de beschrijving zo las. Lachen In 't Nederlands is het wildkleur bruin, Röskur's kleur. Lachen De andere IJsjes in de les (kweet niet of ze goed te zien zijn..) zijn overigens ook leemvos (red dun?) en wildkleur zwart (die grijs-kleurige, ze zijn geloof ik alletwee samen op een foto te zien op de achtergrond), heeft dat ook nog een andere naam? Lachen (( deze foto bedoelde ik: http://iris.van-blijderveen.nl/images2/les4.jpg ))

jah idd dat bedoelde ik haha,ik denk dan maar in 1 keer goed haha! Schijnheilig

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:23

dat grijze is trouwens een Grulla kleur, zeg maar een soort Black dun. je hebt drie typen, donker, medium en licht, die op de foto is medium. soms zit er ook een vleugje bruinig doorheen bij de flanken en oksels. de benen en het hoofd zijn donkerder en als het goed is (is niet te zien op de foto) is de aalstreep zwart.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:46

leuke foto's hoor Haha! leuk beesie ook Haha! kan leuk springen zeg Haha!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 19:32

"Dun" is volgens mij stiekem "wildkleur" in het engels, hehe. En ja, die wildkleur zwarte (black dun) voldoet inderdaad aan de eisen. Knipoog

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:43

hebben jullie dat ook ? dat er overal kruisjes staan bij bijv reageer met quote knop,de temp knop zijn kruisjes bij mij. en je avater oook iris?

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:49

Ja, er zit een fout op de pagina ofzo...

Maarre leuke foto's zeg!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 11:13

Bedankt voor de leuke reacties iedereen Lachen!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:09

ziet er echt grappig uit joh!! en wat leuk,een ijslander die springt OK dan! netjes hoor Haha!

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:17

leuke ijslander!
wat een leuke halstertjes!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 15:51

Haha, je zou moeten horen wat de mensen aan de zijkant zeggen op wedstrijd. Clown (1 keer per jaar is hier "de Apeldoornse", voor iedereen in gemeente Apeldoorn, daar heb je geen startkaart voor nodig, is het enige wat ik rij, je kan namelijk ook groen springen. Knipoog)

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:34

Wat een leuk filmpje zeg! Jullie hebben een goeie springtechniek hoor!
En vanuit galop over een hindernis... toppie hoor!
Mij lukte alleen vanuit draf omdat anders de hindernis omver werd gelopen Verward Lijkt me echt leuk om zo'n parcourtje te rijden... nog nooit gedaan Lachen Bij mijn ex-verzorgijslanders, hadden ze alleen 4 cavalletties... dus overal 1 cavelletie door de wei is betrekkelijk saai en laag Haha!
We moeten echt een dagje naar dat crossterrein!!! Nu nog een springende ijslander Haha!

Rosker heeft trouwens wel een erg schattig klein hoofdje!! Lachen