Auky en ik @ work (tijdje geleden alweer)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 17:32

mooi paard *LOL* echt super ik wou dat ik mijn fries verzorpaard nog had als ik dit zie Kwijl haha Tong uitsteken ma heb nu ook een lievert Tong uitsteken
vind heel netjes uit zien wat ben je aan het doen op die 2e foto ?? Lachen

Miss_happy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 17:49

Leuke foto's ! Die foto's in je profiel zijn ook leuk... gaaf setje heeft ie daar Haha!

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 21:32

ik zit daar geloof ik wat te ver naar achter in het zadel en geloof ook dat de beugels wat te lang zaten zo te zien ...

Cynthia2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:39

Mooi! *LOL*

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 09:03

Mijn vorige reactie heb ik geloof ik tegelijk met miss_happy en tabeR gepost, want het was een reactie op het laatste berichtje van de vorige pagina Tong uitsteken

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 11:02

het zadel viel mij ook direct op het ligt te ver achterover, dat komt misschien door de wat doorgezakte rug maar dan moet je het zadel dus op laten vullen zodat het wel weer goed ligt.
grappig dat veel mensen toch steeds zeggen ja dat ligt daar aan en er vervolgens niks aan laten doen. Een goed passend zadel is heel belangrijk, zeker voor paarden met een wat afwijkende rug

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 16:14

hopelijk niet aanvallend bedoeld van je marlo..

Ik heb hier helaas niet veel over te zeggen, het is niet helemaal mijn paard, ik heb de verzorging op mij genomen voor 7 dagen in de week, de eigenaar doet niks met hem, hij zorgt alleen voor het voer.

Ik weet dat een goed passend zadel heel belangrijk is om de rug niet te verpesten.
Heb geen idee hoe het in zijn werk gaat een zadel te laten opvullen (en welke kosten hier aan zijn verbonden) dus kun je er misschien iets meer over vertellen?

Een nieuw zadel kan ik mij niet veroorloven, heb helaas geen geldboom in mijn achtertuin...

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:49

sorry het is niet aanvallend bedoeld, maar ik vind het gewoon zo jammer dat er zoveel paarden rond lopen met slecht liggende zadels waardoor ze pijn hebben, gaan protesteren of het gewoon ondergaan. als je geld voor een paard hebt kun je toch ook de zadel maker wel betalen
maar ja als het niet je eigen paard is is dat natuurlijk al weer anders
het beste is om een zadelmaker langs te laten komen, die kijkt dan naar je paard en naar het zadel, en hoe het zadel op het paard ligt dan maakt hij wat aantekeningen van hoe het moet worden. en moet je het zadel langs brengen en na een paar dagen/ week kun je het zadel weer op komen halen en ligt het goed.
ik weet zo niet wat dat gaat kosten maar gewoon opvullen is volgens mijn niet zo duur maar dat is dan als je je zadel gewoon wegbrengt zonder dat er iemand langs komt, ik heb mijn zadel bij de zadelmaker gekocht en daar zitten de opvulbeurten gratis bij.
misschien kan iemand anders je daar meer over vertellen, die er al ervaring mee heeft

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 20:29

bedankt.. ik ga informeren

sterretje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:43

Mooi paardje man!! Enne, die fotos in je profiel zijn ook leuk, blauw staat m mooi!! Haha!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:45

leuk paardje! Jammer van die doorgezakte rug.. Hoe komt dat? (of heb ik daar overheen gelezen?)

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 08:44

femkjuh schreef:
leuk paardje! Jammer van die doorgezakte rug.. Hoe komt dat? (of heb ik daar overheen gelezen?)

Ik zou het niet weten, hij had het al toen ik hem kreeg..

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 09:45

jmmr zeg..

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 17:27

joritalover schreef:
Het lijkt op deze foto's of het zadel heel erg veel naar voren ligt, beetje te veel.. Maar goed kan aan mij liggen verder vind ik dat je er wel netjes op zit, mag je handen wel iets meer bij elkaar houden en wat meer je hakken omlaag, maar dat is kritiek die hopelijk al verbetert is *je zei dat het al veel beter ging dus Knipoog *

Ja ik tijfelde ook over dat zadel want haar benen liggen bijna van de zweet blaaden af maar goed.
Verder wel een lief paardje

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 11:24

Goh als ik deze foto's weer zie, krijg ik heimwee naar die ritjes..
Heb gister een klap gehad van m'n grote zwarte monstertje en loop nu dus met stokken en kom niet veel verder dan m'n eigen huis... Boos!