Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hunter87 schreef:Voor mij is mijn lompe IJslander de allermooiste van de wereld, terwijl voor jou dat jouw pony is.
how how iris ga nou niet ff jou geweldig leuke pony na beneden halen!!!
(en het past wel bij mij, ik zie mezelf nog niet zo gauw met een net, smal ponytje rijden...)
hunter87 schreef:Voor mij is mijn lompe IJslander de allermooiste van de wereld, terwijl voor jou dat jouw pony is.
how how iris ga nou niet ff jou geweldig leuke pony na beneden halen!!!

MissSisa schreef:Nee, hij was niet door. Nou ze vonden hem wel goed genoeg. Maar bij het NRPS kijken ze als laatst naar de moeder. En die was een beetje slecht. Daar si hij op afgekeurd. Maar in de bloedlijn van de moeder is er geen een paardje ster, of heeft een ander predikaat. Dus dat is ook wel raar. Bij zijn vader barst het ervan![]()
Enne jullie hoeven hem niet mooi te vinden![]()
Enne Nrps-ers staan erom bekent, door het vele arabieren bloed, wat strak in de rug te zijn.
....Daarom zal het bij zijn vader in de stamboom er wel van barsten ja
ruitje schreef:Als er in de moederlijn geen enkel paard voorkomt met Ster of iets anders zou dit zomaar een 'toevalstreffer' kunnen zijn.Daarom zullen ze hem niet doorgelaten hebben denk ik.Er zijn wel meer mooie paardjes,maar als het een dekhengst word moet hij het doorfokken....Daarom zal het bij zijn vader in de stamboom er wel van barsten ja
_MaanMeisje_ schreef:idd... En, ik vind IJslanders niet lomp...
Ligt dat aan mij?
Vooral in zijn superteddywintervacht. Maar desalnietemin is het voor mij het knapste knollebeest ter wereld.
Zoals ik al zei, lomp bedoel ik niet in negatieve zin en het past bij mij. Het is af en toe ook wel lachwekkend als ie weer voor lompe boer speelt...
Maar goed, nu genoeg offtopic.
beautylover schreef:wat een kleine lieverd![]()
daar zit toch ook wel welsh in of niet?

hetismij schreef:dit is hem toch ook :
vond ik in het nrps-nieuws vandaag.. (wel een hele oude hoor)
MissSisa schreef:Ja dat si hem ook. Maar dat hoofdstel ik vind het vreselijk!!!
Ik had die foto's ook gezien. Er waren er heel van als hij op stand stond. Vind ze wel wat minder mooi. Hij staat helemaal lang en uit elkaar. Maar ja daar si niks aan te doen.