Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:wat ik wel doe is balkjes galoperen.

Miss_Petit schreef:Je hindert je paard niet, maar echt ondersteunen is het nu ook niet te noemen.
Betreft je paard
Sorry, maar een afstandbalk zou veel goed doen, ze gaat of veeeeeeelste vroeg af, of veel te laat, maar eigenlijk geen keer op de juiste afstand.
Ze heeft een ongelijk voor- en achterbeen, gebruikt haar hals, en rug niet.
Mijn tip, afstandsbalkje, lage sprongetjes, en veel in-uitjes.
Je zegt op laag springt hij niet, als je de controle en afstand al niet op een lage sprong kan controleren, begin dan helemaal niet aan het hogere werk.
Ik kan een verkeerde indruk hebben, dit zijn natuurlijk (meerdere) moment opnames.
Ben benieuwd naar het filmpje
. 
claudie schreef:dit is een goede manier om afstanden in te leren schatten.
leg de balkjes 19 meter uit elkaar, tel hoeveel galop sprongen je ertussen maakt in een normaal tempo..
en ga daarna tussen de balkes de galopsprongen verminderen.
tel deze ook.
hierna ga je voor jezelf zeggen,: nu doe ik er 5 galopsprongen tussen.
probeer dit dus precies uit te meten..!
zo leer je het echt
Miss_Petit schreef:Je hindert je paard niet, maar echt ondersteunen is het nu ook niet te noemen.
Betreft je paard
Sorry, maar een afstandbalk zou veel goed doen, ze gaat of veeeeeeelste vroeg af, of veel te laat, maar eigenlijk geen keer op de juiste afstand.
Ze heeft een ongelijk voor- en achterbeen, gebruikt haar hals, en rug niet.
Mijn tip, afstandsbalkje, lage sprongetjes, en veel in-uitjes.
Je zegt op laag springt hij niet, als je de controle en afstand al niet op een lage sprong kan controleren, begin dan helemaal niet aan het hogere werk.
Ik kan een verkeerde indruk hebben, dit zijn natuurlijk (meerdere) moment opnames.
Ben benieuwd naar het filmpje

Grietzz schreef:je teugels hangen in boogjes![]()
voor de rest leuke foto's hoor!

succes met hem!
ik weet eigenlijk nket eens of ze een lange nasprong heeft het gaat altijd zo snel.