Jongens zullen we het ajb on-topic houden en dit topic niet verpesten met dit gezeur
Leuk beestje, hoewel ik niet gek ben op arabieren, vind ik dit er wel super uit zien
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjonge hee ik vind het juist prachtig om een ander ras in de hogere klasses te laten lopen, deze arabier en bijvoorbeeld Guusje de Z2 fjord! Er zijn denk ik niet veel mensen die dat voor elkaar krijgen hoor
waarom steeds zo'n gezeik!
siets schreef:Sorry patos, hiermee trap je mensen op het hart. En dacht je nou echt dat ik het door jou zou gaan laten? Kom nou toch, wat een opmerking. Ik snap eigenlijk helemaal niet wat het met deze foto's te maken heeft...
Ik vind het paard in kwestie een heel leuk dier, loopt lekker!

joepje schreef:Wat een dramatisch gedoe maak je er van zeg...![]()
hee Patos, ik als Arabierenmens weet precies wat je bedoeld hoor!
En ik ben het helemaal met je eens!!![]()
Ik vind Yoram een fantastische hengst, hij loopt super!
siets schreef:Sorry patos, hiermee trap je mensen op het hart. En dacht je nou echt dat ik het door jou zou gaan laten? Kom nou toch, wat een opmerking. Ik snap eigenlijk helemaal niet wat het met deze foto's te maken heeft...
Ik vind het paard in kwestie een heel leuk dier, loopt lekker!
patos schreef:Of alle mensen die zich underdog voelen omdat ze zo nodig wedstrijden moesten gaan starten met een fjord, tinker, haf, arbier ed.

crossmonster schreef:ik ben geen arabierenfan, pony spreekt me dus ook niet echt aan.
ruiter mag idd wel wat aan haar houding werken ..
voor de rest : toppie dat ze ermee in de Z rijd
Nathalie1981 schreef:Wat een ontzettend leuk dier zeg, heel gaaf!!!
Even off-topic: ik heb de berichten van Patos een aantal keren doorgelezen en kan geen kritiek ontdekken
Ik denk, net als crossmonster, dat ze het gewoon verkeerd geformuleerd heeft
crossmonster schreef:patos bedoelt het niet verkeerd, mensen
ze heeft het alleen wat ongelukkig geformuleerd.
ze bedoelt dat mensen met wpners of andere " normale " rassen, neerkijken op degene die " zonodig" op hun fjord ed moesten gaan starten
wat dus in haar ogen belachelijk is !
maar goed, zoals ik al zei, beetje ongelukkig geformuleerd
ik zie trouwens heel vaak arabierenpony's in het Z lopen hoor.
ik weet dus ook eigenlijk niet wat er dan zo vreemd aan is??
ik ben geen arabierenfan, pony spreekt me dus ook niet echt aan.
ruiter mag idd wel wat aan haar houding werken ..
voor de rest : toppie dat ze ermee in de Z rijd