IvoIce schreef:Haj.. ff denken hoor. Over die cap: die waren we allebei vegeten, dus dat was ook niet de bedoeling. Mijn pony wil zelf overal en altijd galopperen, als hij er zo'n last van zou hebben zou hij het niet doen, dus dat hij MOET is overdrijven. Verder is het mijn mening en ik snap ook hoe jullie denken maar hier kunnen we eindeloos over door blijven gaan! Euh.. wat stonde r nog meer.. Ow ja, die berm ernaast. Daar zakt hij bijna tot z'n knieen in weg, net als in de rest van het gras in Boskoop, Hier in de omgeving is het zeiknat, de weg is veiliger. Op gladheid pas ik echt wel op, dat was daar niet zo. Maar goed.. iig, bedankt voor complinentjes en de meningen, maar ik blijf er bij dat af en toe een stukje galop op het harde geen kwaad kan, zeker niet zolang mijn pony het alleen maar leuk vind..
yezus kind denk effe na,, dan ga je toch voor een keertje even niet galoperen, ik bedoel de gezondheid van je pony is wel wat belangrijker dan dat keertje galopperen. Ik heb echt medelijden met je pony. Misschien vind het hij wel leuk ja nu nog omdat hij straks met problemen met ze pezen heeft, ik zou er zeker niet mee doorgaan want het is echt heel slecht voor zo'n pony. En jou pony kan het wel leuk vinden maar daar gaat het niet om ik denk nog eerder dat jij het leuker vind dan jou pony.. denk na ga geen domme dingen doen waarvan je je pony zo kan kapot maken.