Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Debo schreef:hmm dat bit gaat maar tot aan zijn mondhoeken hoor, doortrekken tot aan zijn ooren werkt niet..mischien een neusriempje aanschaffen?
pipolover schreef:hij is niet hoefbevangen geweest en het zijn niet onze eige pony's mijn vriendin verzorgst ze sinds een paar weeken en die man brengt ze niet naar de hoefsmid. daarom zijn de hoeven zo lang
pipolover schreef:Het is mijn verzorgpony niet en mijn eige pony ook niet dat staat in me verhaaltje waarom zeg je dat dan??
en julie moeten niet tegen mij gaan zeuren over te dik want ik kan er niks aan doen ik ga soms mee maar verder kan ik er niks aan verandere want ik ga daar niet over dus dat hoeft niet tig keer herhaalt te worden.
pipolover"]
Het is mijn verzorgpony niet en mijn eige pony ook niet dat staat in me verhaaltje waarom zeg je dat dan??
en julie moeten niet tegen mij gaan zeuren over te dik want ik kan er niks aan doen ik ga soms mee maar verder kan ik er niks aan verandere want ik ga daar niet over dus dat hoeft niet tig keer herhaalt te worden.
[/quote]
[quote="pipolover schreef:Dat mogen we toch zelf weten??

Passionato schreef:Tis een schattig ponytje, maar word ook niet echt blij van de foto's.
Je kunt er dan misschien niks aan doen dat de eigenaar ze niet zo bi verzorgd, maar je kunt er natuurlijk wel wat aan doen dat dat bit tussen zijn oren zit tijdens het rijden.