Help mij mijn paard svp. GOED dressuur te leren!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:08

Hoi,
misschien kun je Vora pb'en, zij is een ORUN-instructrice en woont ook in Zwolle. Ze doet het voor de fun, dus ik weet niet of ze tijd heeft en of het haar wat lijkt. Zij geeft momenteel nog 3 anderen les, heeft een Z2 paard, een Z1 paard en momenteel een 3 jarige te rijden, dus zij weet er ook het nodige wel van Knipoog

Succes!

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:40

.
Laatst bijgewerkt door Pasterza op 08-01-26 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 11:16

Ik heb je ge'pbt!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 12:20

leuk hoor Bas, (maanoog) om mijn mail te gebruiken. wanneer hou je nou eens op met dat ge(...). en vertel niet van die onzinverhalen over mijn paarden ja???? k heb het wachtwoord veranderd, dus nu kom je er toch niet meer op. en o ja, we zouden het erg fijn vinden als je niet meer op stal komt als er niemand is....

ik zal het even uitleggen, een oude bekende van mij vond het kennelijk leuk om even met mijn E-mail te modderen, en verhalen over mijn paarden te verzinnen. bas ik kan zelf wel uitleg geven over mijn rijprobleempjes hoor, en ik zou het leuk vinden als je ophoudt met ons in de gaten houden. dit topic kan je beter verwijderen, ik weet niet hoe dat moet. ik maak dan zelf wel een keer een nieuwe.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 12:25

Als je een slotje wilt (verwijderen wordt geloof ik niet zo snel gedaan) moet je even contact opnemen met de moderators.)
Voor de rest draag je er toch echt zelf zorg voor dat er niemand ongeoorloofd onder jouw usernaam op bokt kan komen om onder jouw naam rare verhalen te vertellen.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:36

het is mijn usernaam niet, maar ik kreeg de laatste paar dagen ineens mail van bokt, en toen ik dat bekeek, merkte ik dus dat 'iemand', op mijn mail kan komen. ik hen mijn wachtwoord veranderd, dus nu is het wel afgelopen denk ik. dit is wel een leuke site trouwens...

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:00

Waar woon je maanoog?