Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kom maar op!
Ponygekkie schreef:Jonge Jonge Blazingboots, je moet je niet zo aanstellen als andere mensen gewoon een mening geven. Ik vind het gewoon zielig het is gewoon totaal logisch dat je niet met een 1,5 jarige moet gaan springen. En vind de reactie van Carola ook heel goed.
Ponygekkie schreef:Jonge Jonge Blazingboots, je moet je niet zo aanstellen als andere mensen gewoon een mening geven. Ik vind het gewoon zielig het is gewoon totaal logisch dat je niet met een 1,5 jarige moet gaan springen. En vind de reactie van Carola ook heel goed.
benangelique schreef:ik vind het wel een beetje sneu voor Marije allemaal. Wil zij trots haar mooie beestje laten zien, wordt ze compleet afgezeken door de rest.
marije; je hebt een leuk beestje wat geweldig kan springen. Ik ben jaloers op je (al had ik wel een Jazz genomen omdat ik te bangig ben voor springen)
(op dit soort reacties had ik meer gehoopt..
) Ik maak me er verder niet druk over, maar ben het een beetje beu dat mensen gaan zeiken over iets waar ik helemaal niet om vraag. Net zoiets dat als je iemand z'n mening vraagt over je rijkunsten en ze dan gaan vragen waarom je geen cap op hebt..
BlazingBoots schreef:ik stel me aan? wie vind alles nou zielig dan wat anderen doen?
en inderdaad, jij kan het alleen met met anderen eens of oneens zijn, verzin zelf eens wat!
Marije is inderdaad alleen maar trots op haar dier ( en terecht!)
Ze zal ook heus wel weten wat je wel en niet met zo'n jong paard moet doen. Op deze manier verslijten jullie haar voor 'achterlijk' .
Dit is nou precies de reden waarom ik nooit foto's op bokt zet...het is nooit goed en een ander weet het altijd beter!
Ponygekkie schreef:Ik heb toch ook genoeg gehoord van mensen die bij Utrecht werken wat goed en wat slecht is? Ranger heeft ook last gehad van zijn benen en moest dus 2 weken op stal staan in Utrecht en had ook nog koliek. Ik heb van iedereen gehoord ja je moet niet meer springen met je paard ookal is het zo laag het is gevaarlijk voor zo'n jong beestje waarbij zijn benen kunnen stuk gaan en dus naar de slacht gebracht kan worden. Ik probeer alleen te helpen en al die andere mensen die er wat van zeggen ook.
Ponygekkie schreef:Ik heb toch ook genoeg gehoord van mensen die bij Utrecht werken wat goed en wat slecht is? Ranger heeft ook last gehad van zijn benen en moest dus 2 weken op stal staan in Utrecht en had ook nog koliek. Ik heb van iedereen gehoord ja je moet niet meer springen met je paard ookal is het zo laag het is gevaarlijk voor zo'n jong beestje waarbij zijn benen kunnen stuk gaan en dus naar de slacht gebracht kan worden. Ik probeer alleen te helpen en al die andere mensen die er wat van zeggen ook.
benangelique schreef:precies; kapot kunnen gaan. Maarja, van in de wei staan kunnen ze ook kapot gaan; sterker nog, de meeste blijvende blessures lopen paarden op in vrije situaties (weiland, paddock).
BlazingBoots schreef:haha..je hebt eigenlijk ook helemaal gelijk Marije..ik reageer niet meer..
Ik vind ook dat je paardje geweldig springt en dat op ie op z'n 3e maar Z mag zijn *sarcastic grinn*