Western Training Noord deel 1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:56

Dit lijkt mij nou ook erg leuk, het lijkt meer op een politietraining vind ik. Helaas weet ik nu al dat mijn paarden dit noooooit durven.

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 22:26

Ik lees dat veel mensen denken dat hun paard dit nooit zal durven. Waarom niet eens een keer proberen. De paarden durven meer dan je zelf denkt. Ik deed voor de eerste keer mee met mijn fjord Vlosca. Hij deed het fantastisch, terwijl het ook de eerste keer was dat hij op vreemd terrein kwam met vreemde paarden. Als er te veel druk op hem komt te staan ontploft hij even. Dit is dus ook gebeurd, vandaar dat ik er een tijd naast heb gelopen, maar daarna kwam hij weer tot rust. Toen ben ik er weer op gaan zitten. Het is een hele leerzame middag voor ons beiden geweest.
Ik wil dus zeggen, zeg niet dat je paard het niet zal durven, maar probeer het eens rustig. Hij hoeft niet alle hindernissen te nemen, maar probeer en leer samen. De volgende keer dat je het doet zal het weer beter gaan.

VeertJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:40

Wat leuk johh!!!!!
Ik wou dat mijn paard dat kon, maar die zal de hele bak doorrennen van angste denk ik .. haha Haha! Huilen