hoe hoog kan ik springen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 13:27

Je kan best hoog springen als zei dat wil en kan. Met mijn haflinger heb ik 1.20/ 1.30 gesprongen. Een tinker van mijn vriendin komt gemakkelijk over de 1 meter. Maar andere tinker gooien alles eraf Haha! Ligt echt aan het type. Wij hebben op de manege, tinkers, friezen, haflinger en allemaal doen ze hun sprongetje!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 13:29

ik heb een fries van 1.55m heb kort geleden 1.26 m mee gesprongen!
maar je moet gewoon proberen je ziet zelf wel(als je met zn 2e bent) hoe hoog hij kan gaan wanneer hij er ngo ruim over komt of niet..
gewoon los vrijspringen.. kan ze zefls nog wel de 1.40 halen OK dan! en vind ze gwoon ook heel leuk om te doen.... als het een paard niet lukt weigerd hij meestal wel.. maar je kunt het dus zefl ook wel vernemen/zien..

SpringBitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:52

Hay hay

Ik heb ook een verzorg tinker gehad van 1.45 en daar heb ik 1 meter meej gesprongen ze had der in het begin wel veel moeite meej met het springen zelf en gewoon kwa technieken enz maar als je veel werkt met je pony bijv. veel cavelleti enz en een aantal maanden lager hindernissen en dan steeds rustig per maand een stukkie hoger dan komt alles goed en ze zeggen wel tinkers kunnen niej springen maar dat is niej waar tinkers kunnen heel goed springen ze zijn der alleen niej voor gebouwd duzz moet je meer trainen dan met kwpn-ers ofzo snap je nou ik hoop dat je hier iets aan heb