BounceBabe schreef:Jullie trekken echt te snel jullie oordeel! Want ik zie geen spatje pijn bij die tinker!!!!
Ah, dus tegenwoordig kunnen paarden dmv een foto pijn door laten schemeren. Fijn dat ik het weet, kan ik er volgende keer op letten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nimmedor"]
zorg ervoor dat je eerst leert paardrijden voordat jij weer op een paard stapt
[/quote]
hoe kan je leren paardrijden als je t eerst moet kunnen eer je derop mag stappen. sorry dit is gewoon stom!
[quote="xtwisterx schreef:Ah, dus tegenwoordig kunnen paarden dmv een foto pijn door laten schemeren. Fijn dat ik het weet, kan ik er volgende keer op letten.

volgende keer ietsje voorzichtiger zijn met je teugels meid
baroen schreef:poeh hee wat een reacties, nee dit is idd niet helemaal zo als een western sliding hoort...maar ik ben erg benieuwd naar de trainingsfoto's van mensen die hier western rijden...zijn die super? precies zoals het zou moeten zijn? wanneer je zo achterover hangt en dus die kracht gebruikt aan de teugels kijkt een paardje wel anders hoor.... flink van sommige om op een foto zulke dingen te beoordelen...
mooi tinkertje meid, ik hoop dat je er nog veel plezier van mag hebben...

horsea schreef:nee absoluut niet, maar waarschijnlijk wel beter... althans dat hoop ik dan want anders zou je paard nooit een goede slidingstop aan kunnen leren![]()
ik denk dat het van sommige misschien een beetje een te snelle, felle reactie was maar als je er op het 1e gezicht naar kijkt lijkt het wel alsof ze het paard met al haar kracht op de rem zet.
groetjes leanne
annelies15 schreef:oke mensen ik zal me volgende foto pas weer sturen al ik nederlands kampioen western ben, goed? misschien had gyps ffies pijn (al was daar niets van te merken) maar als jij je ergens aan stoot of iets dergelijks dan heb je ook pijn maar dan heb je daar toch ook niet nog weken last van of wel soms waarom mogen paarden helemaal nietsss van pijn hebben (ik zeg niet dat ik gyps pijn WOU doen maar het kan een keer gebeure) en mensen welsorry maar jullie maken je een beetje TE druk idd misschien had ze pijn maar 'r was niet ZO erg dat ze er nu nog last van heeft ofzo
Sorry hoor, het is best als je het niet vind kunnen, maar dat met 6/7 berichtjes duidelijk proberen te maken?
Lisa_Melody schreef:Mensen,mensen...wat overdrijven we weer lekker![]()
Ze zit idd. erg naar achter,maar volgens mij trekt ze niet heel erg in de mond. Waarschijnlijk wilde ze gewoon een keer een sliding stop proberen voor de foto. Ik denk toch echt niet dat ze de hele tijd zo rijdt...Het paard ziet er ook niet uit of hij erg pijn heeft ofzo.
Leuke tink![]()