Concurso en España DEEL 1

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:44

Die eerste merrie mag zo bij mij op stal komen staan!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 14:00

Ja, ze is erg mooi, heeft een hele leuke uitstraling. Ik vrees alleen dat zij het enige paard is dat nooit te koop zal komen. Haha! Ze heeft namelijk een heel goede werkinstelling (een gezond hoofd om mee te werken dus) en prachtige gangen.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 14:05

DinkeyGirl schreef:
Die Celina is echt een kwaliteitsmerrie! Verder vind ik deze paarden echt een stuk mooier om naar te kijken dan die in deel twee, maar ja ze worden ook door niet-spanjaarden gereden Haha!
Fabuloso is ook mijn favoriet, wat een diepe en ontzettend mooie kleur heeft dat paard!
Ik vraag me af of die duitse vrouw er nog staat die op een bruine hengst reed, qua uiterlijk een beetje een kruising tussen Licor en Suevo. Ik moet ergens nog een foto hebben Haha!

Belen is een echte Spaanse hoor Haha! En haar rijstijl staat mij dus absoluut niet aan. Je moet eens zien hoe ze in dat zadel bonkt

En Ja, Fabo, Cañailla en Astro zijn ook gewoon nmooier dan die andere paarden hier Haha!

Wschlk was die Duitse vrouw de moeder van dat Duitse meisje met de rijke pappie. Zij hebben 4 paarden, Cantor, Fabuloso, Amistoso en Astro. Maar zijn dus nu verhuisd sinds 2 weken. Cantor had idd wat weg van Suev en Licor.

@mismuts: het is idd een beetje hetzelfde systeem als in Belgie (in Nederland weet ik niet zo). Op elk onderdeel een punt op 10 en alles wordt dan samengeteld en dan wordt er een percentage berekend. Qua winstpunten ofzo heb ik geen idee.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:19

wat een gave paarden! Dat duitse meisje heeft echt geluk dat ze zo'n rijke papa treft!

Sandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:48

Amaai, mooie foto's van prachtige paarden. En met die zon erop, die hebben echt een prachtige glans. Mijn favoriet is ook fabuloso. Hij heeft echt een prachtige kleur met fantastische manen en lichaamsbouw! *LOL*

straycat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 02:19

leuke paardjes zeg..
wel gek om 13 en 14 jarige meisjes op die anda's te zien..zijn zeker wel braverds dan..
hoop meer verslagen en foto's van je te zien in de toekomst..

Ebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 15:22

OK dan! Fabuloso mag er echt wel zijn.... wat een mooie kleur en uitstraling

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 20:06

chanine schreef:
leuke paardjes zeg..
wel gek om 13 en 14 jarige meisjes op die anda's te zien..zijn zeker wel braverds dan..
hoop meer verslagen en foto's van je te zien in de toekomst..

Ja het zijn stuk voor stuk erg brave hengsten Lachen En in Spanje wordt er sowieso zelden gecastreerd...
Ik zal proberen te zorgen voor meer foto?s Lachen

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 14:10

Wauw mooi ! Astyro heeft supermooie gangen !
Dat duitse meisje : ze zal haar werk wel hebben ! Ik heb het al moeilijk om school te combineren met twéé paardjes Bloos
Waarom is dat Duitse meisje uit de stal gezet dan ?
Was niet iedereen jaloers op haar omdat ze zo verwend was Tong uitsteken

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 15:23

Wat een paarden zeG!!! Ik wil ook wel een keer verwend zijn Knipoog Haha!

MoniqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:51

Hoi ik had deel 1 nog niet ontdekt. Leuke foto's ook en wat vind ik het eigenlijk zielig voor mijn Anda dat zij in het Hollandse weer moet rondhobbelen. maar ze weet gelukkig niet beter. (in België geboren).

Ik dacht eigenlijk dat er hoofdzakelijk alleen met hengsten werd gereden en dat er met merries niet zoveel gedaan wordt. Ik heb zelf ook een merrie dus vind ik het dubbel leuk dat er in Spanje toch ook op merries wordt gereden.