Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lowara schreef:nope, er is absoluut geen verschil, behalve dat jij het op de 2de foto een stuk kouder had dan op de eerste foto! Ook vind ik eerlijk gezegd, dat hij/zij er op de eerste foto beter uitziet dan op de 2de, vooral bij de kont, die is na zo'n korte tijd een stuk hoekiger geworden (of het paard staat net raar?) Ook is ze niet dunner geworden bij de buik, ik zie werkelijk geen verschil daarin. sorrie..
maja.. gewoon lekker blijven lessen en dan komt de aanleuning vanzelf wel hoor!! als ze maar eerst naar jou luister, dus dat ze niet elke keer zo onder je uit rent. dat is eigenlijk het belangrijkste, want als je gaat schakelen gaan ze (meestal) wel vragen.. nou shirtjuh!! veel succes verder met dr he!!!lowara schreef:nope, er is absoluut geen verschil, behalve dat jij het op de 2de foto een stuk kouder had dan op de eerste foto! Ook vind ik eerlijk gezegd, dat hij/zij er op de eerste foto beter uitziet dan op de 2de, vooral bij de kont, die is na zo'n korte tijd een stuk hoekiger geworden (of het paard staat net raar?) Ook is ze niet dunner geworden bij de buik, ik zie werkelijk geen verschil daarin. sorrie..