Daarom durfde ik het ook nooit aan
Gaaf hé die reacties van hé een fries die springt
Ik liet die van mij ook wel eens vrijspringen, vond ze super leuk en ze kunnen het echt wel, hoewel die van jou wel wat hoger gaat als de mijne
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daarom durfde ik het ook nooit aan
Ik liet die van mij ook wel eens vrijspringen, vond ze super leuk en ze kunnen het echt wel, hoewel die van jou wel wat hoger gaat als de mijne

jameyskatje schreef:zow die 1e springfoto is gaaf wel een beetje vag maar ja hahah
maar ik heb wel eens gelezen dat je bij friezen niet de manen en staart en sokjes mag knippen :S
ik weet niet of ik dat goed heb hoor maar ik had het gelezenin een boek over friezen en dat je daar eventueel een boete voor kon krijgen:S
maar hij ken wel goed springen hoor
pearl_tje schreef:Ziet er al echt stukken beter uit.. Zondag op onderling was er ook een fries die de BB sprong.. Kan dus echt wel..
Ennuuhhh Wanneer gaan we een keertje naar buiten toe ?
LiSSy schreef:dit is volgens mij 1 meter... ik heb niet precies geteld of nagemeten, maar ik schat het dus op 1 meter.
ik ben zelf niet meer zo'n held met springen, dus ik laat er voor de 1e paar keer onder de man een goed ervaren ruiter op die veel ervaring heeft met jonge paarden en springen