Nogmaals niet beledigend ofzo maar meer persoonlijke voorkeur.Ik geloof ook zeker dat jullie een veel mooier plaatje kunnen laten zien als er niet de druk van een Hippiade op ligt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gijsenkim schreef:okee de fotos zijn wel mooi, ik zie alleen liever een ander plaatje![]()
![]()
Nogmaals niet beledigend ofzo maar meer persoonlijke voorkeur.
Ik geloof ook zeker dat jullie een veel mooier plaatje kunnen laten zien als er niet de druk van een Hippiade op ligt
noedel schreef:wat voor een paard zoek je? (gewoon nieuwsgierigheid)

) Dit zijn natuurlijk ook momentopnames. Het plaatsje mist de impuls en gedragenheid zeg maar. Hij loopt er inderdaad nèt niet doorheen.

timilon schreef:niet mijn paard...combinatie vind ik ook niet echt je van het.
wel mooi scherpe foto's.
en ach,ik kom nog geen L1 proefje door.
talented schreef:Wat is er nou in vredesnaam niet mooi aan deze combinatie? Als je op een combinatie al deze al kritiek levert, wat bevredigt jou dan wel? Alleen de professionals??
Misschien loopt die pony niet zo goed als hij kan, maar dan alsnog ziet het er niet slecht uit, integendeel!!

timilon schreef:ik kan idd echt genieten van een bepaalde ruiter die nog nooit een zz-l proef heeft gereden.daarentegen zou ik een bepaalde grand-prix ruiter niet op mijn paard willen hebben.
smaken verschillen,en nogmaals:ik kan niet eens een L1 proef doorrijden,en vind het dus wel bewonderingswaardig dat zij dit met een luie pony heeft kunnen bereiken.
timilon schreef:ik kan idd echt genieten van een bepaalde ruiter die nog nooit een zz-l proef heeft gereden.daarentegen zou ik een bepaalde grand-prix ruiter niet op mijn paard willen hebben.
smaken verschillen,en nogmaals:ik kan niet eens een L1 proef doorrijden,en vind het dus wel bewonderingswaardig dat zij dit met een luie pony heeft kunnen bereiken.