Chantal met MonCherie op de hipiade in het Z2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 13:40

okee de fotos zijn wel mooi, ik zie alleen liever een ander plaatje Haha! Haha! Haha! Nogmaals niet beledigend ofzo maar meer persoonlijke voorkeur.

Ik geloof ook zeker dat jullie een veel mooier plaatje kunnen laten zien als er niet de druk van een Hippiade op ligt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 13:44

mooie foto's!
vooral die laatste Lovers
wat voor een paard zoek je? (gewoon nieuwsgierigheid Knipoog )

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 13:50

gijsenkim schreef:
okee de fotos zijn wel mooi, ik zie alleen liever een ander plaatje Haha! Haha! Haha! Nogmaals niet beledigend ofzo maar meer persoonlijke voorkeur.

Ik geloof ook zeker dat jullie een veel mooier plaatje kunnen laten zien als er niet de druk van een Hippiade op ligt

Oke, persoonlijke voorkeur is natuurlijk niets mis mee Lachen
Ik denk niet dat het plaatje te maken heeft met de druk van de Hippiade.. Ik ben namelijk nooit zenuwachtig of iets, dus daar ligt het niet aan. Hij liep gewoon niet fijn, en was 2 minuten voor ik de ring in moest heel erg geschrokken (vlak voor de ring), dus helemaal niet fijn meer en ik mocht van de ringmeester niet eens meer een rondje rijden (alleen dan om de ring... maar ja). Ach ja de omstandigheden waren niet helemaal lekker, en hij laat me helaas wel vaker in de steek in de proef Scheve mond

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 13:52

belinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 13:54

Ik doe het je niet na in ieder geval!Commentaar geven van achter je pc vandaan is makkelijker dan om het zelf in praktijk uit te voeren Bloos
Mooi beestje hoor,al denk ik idd dat hij niet makkelijk is om te rijden.

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 15:01

die laatste foto is echt gaaf Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 16:08

ik wilde net vragen of je alle foto's zelf zo mooi maakt.

het ziet er wel heel sjiek uit hoor zo met dat gebroken wit

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 16:20

Ik vind die eerste foto dus echt helemaal te gek!
Daar zou ik wat mee doen als ik jou was, uitvergroten ofzo Haha!
Dat koppie! Lovers

Je hebt al uitgelegd dat je er niet lekker aan kon rijden, dat is idd te zien (ik denk, weet het wel zeker, dat jullie nog veel beter kunnen Knipoog ) Dit zijn natuurlijk ook momentopnames. Het plaatsje mist de impuls en gedragenheid zeg maar. Hij loopt er inderdaad nèt niet doorheen.
Maar ja, ik doe het je niet na hoor Knipoog

Verder herken ik het, had vroeger ook zo'n luie ruin Haha!

Setje is gaaf trouwens, super dat gebroken wit met blauw!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 16:26

niet mijn paard...combinatie vind ik ook niet echt je van het.
wel mooi scherpe foto's.
en ach,ik kom nog geen L1 proefje door.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:07

timilon schreef:
niet mijn paard...combinatie vind ik ook niet echt je van het.
wel mooi scherpe foto's.
en ach,ik kom nog geen L1 proefje door.

Wat is er nou in vredesnaam niet mooi aan deze combinatie? Als je op een combinatie al deze al kritiek levert, wat bevredigt jou dan wel? Alleen de professionals??
Misschien loopt die pony niet zo goed als hij kan, maar dan alsnog ziet het er niet slecht uit, integendeel!! Lachen

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:27

Ik heb jullie ook nog gezien op de Hippiade
njaa gemerkt.. je reed bijna over mijn tenen heen.. mjaa geeft niet hoor Clown je viel me op omdat je blauw met beige aan had, vind ik zoo Kwijlhe super Haha!
Ik vind jullie ook een hele mooie combi
Die 1e en 3e foto Kwijl

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:36

ik vind haar te groot voor op de pony.ik zie wel een amazone op een pony,maar ik zie weinig of geen combi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:54

talented schreef:
Wat is er nou in vredesnaam niet mooi aan deze combinatie? Als je op een combinatie al deze al kritiek levert, wat bevredigt jou dan wel? Alleen de professionals??
Misschien loopt die pony niet zo goed als hij kan, maar dan alsnog ziet het er niet slecht uit, integendeel!! Lachen

Ik wil niet vervelend zijn, maar ga toch even commentaar leveren Bloos
Een combinatie die lekker loopt (niet op t Z2 maar gewoon lekker vertrouwd) kan zij mooier vinden..
Ik vind dit een mooie combi, maar ik zie net zo graag een Tinker met een ruiter die goed op elkaar inspelen...
smaken verschillen Knipoog

Sommige mensen zouden een tinker minder kunnen vinden, en dit als een beledeging op kunnen vatten. Dat is dus niet de bedoeling!

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:54

Gave foto's! Vooral de laatste vind ik super! Kwijl Leuke combi!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 18:09

ik kan idd echt genieten van een bepaalde ruiter die nog nooit een zz-l proef heeft gereden.daarentegen zou ik een bepaalde grand-prix ruiter niet op mijn paard willen hebben.
smaken verschillen,en nogmaals:ik kan niet eens een L1 proef doorrijden,en vind het dus wel bewonderingswaardig dat zij dit met een luie pony heeft kunnen bereiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 18:50

timilon schreef:
ik kan idd echt genieten van een bepaalde ruiter die nog nooit een zz-l proef heeft gereden.daarentegen zou ik een bepaalde grand-prix ruiter niet op mijn paard willen hebben.
smaken verschillen,en nogmaals:ik kan niet eens een L1 proef doorrijden,en vind het dus wel bewonderingswaardig dat zij dit met een luie pony heeft kunnen bereiken.

amen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 18:51

Je kunt iig wel goed zien dat je wel aan een paard toe bent Knipoog, goh wat een stelten heb je al . Ik heb zeker ook beter foto's van jullie gezien (beter in rijtechnische zin), maar het zijn wel hele mooie scherpe foto's en de actie knalt ervan af!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 18:53

timilon schreef:

Kan ik inkomen, maar aan deze combinatie valt, aan de hand van de foto's,ook weing op of aan te merken. Je ziet geen pony die in verzet is,geen ruiter met groffe hulpen of iets dergelijks. Ze is er misschien wat te groot voor maar ook dit zorgt niet voor belemmeringen naar mijn idee..maar zoals eerder gezegd..ieder zijn menin! Lachen

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 18:57

Hele scherpe foto's!! Rijtechnisch zijn ze niet top, maar dat is ook een momentopname tijdens een van de spannendste dingen van het jaar, dus logisch dat het er niet perfect uitziet! Ik vind jullie wel een hele mooie combi!!

Linnus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:07

heel erg mooie foto's!! super paardje!!
en idd een prachtige combinatie hoor!! OK dan!
veel succes nog!!

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:08

wow wat een scherpe foto`s! echt super!
ziet er mooi uit hoor OK dan!
mooi paardje Knipoog

(enne nimmedor warneer weer eens foto`s van jou? Tong uitsteken )

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:35

wow wat een super pony:D mooie scherpe foto;s Haha! ik ben verliefd Lovers

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:35

timilon schreef:
ik vind haar te groot voor op de pony.ik zie wel een amazone op een pony,maar ik zie weinig of geen combi.

Ach jee, dan mag ik ook geen foto's meer plaatsen..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:40

Ik vind haar niet te groot voor de pony...... ik vind de plaatjes wat te gespannen, wat te moeilijk..... ruiter doet teveel dr best Haha! Haha! Haha!

Ik weet zeker dat ze in minder stressvolle momenten veel betere plaatjes laten zien, je ziet namelijk aan de ruiter dat dit niet haar "normale" manier van rijden is. Er wordt te hard gewerkt op de foto's Haha! Haha! Haha!

Maar het zijn allemaal momentopnames...... neemt dus niet weg dat ik het uberhaupt ontzettend knap vind van de combinatie dat ze dit bereikt hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:45

Vind het leuke foto's! Indd ik kan om je gezichts uit drukking wel een beetje laggen Tong uitsteken Schijnheilig