[VD] Stukjes uit een film

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

twist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:56

Evy schreef:
Ik geef dan hetzelfde commando als gewoon, dus ik zeg de hele tijd "lig". Lachen

ja ik zeg ook steets ''lig'' maar mooi niet liggen Knipoog
nee hoor meid leukke foto's

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:28

echt (misschien een beetje slijmerig) maar kep er geen woorden voor echt heel knap k heb je profiel bekeken en kvin ut egt knap wat je een paard eigenlijk allemaal kunt leren Knipoog Haha! Kwijl

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:16

Seg hoe leer jij dat allemaal aan je pony seg.........egt knap:)

jennaviv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:46

ik vraag me ook altijd af, hoe leer je een pony/paard nou dat ze moet gaan liggen als jij dat zegt.. Want ik denk niet dat mijn paard gaat liggen als ik een brokje heel laag hou of iets dergelijks.. Dus hoe doe je dat nou.. Verder een heel mooi fjordje trouwens Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 12:53

Gaaf hoor, ziet er weer super uit Lachen

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 21:25

jennaviv schreef:
ik vraag me ook altijd af, hoe leer je een pony/paard nou dat ze moet gaan liggen als jij dat zegt.. Want ik denk niet dat mijn paard gaat liggen als ik een brokje heel laag hou of iets dergelijks.. Dus hoe doe je dat nou.. Verder een heel mooi fjordje trouwens Lachen

Nee, het gaat ook niet vanzelf Knipoog Haha
Maar ik heb het aangeleerd vanuit het rollen. Dan gaan ze vanzelf liggen, alleen maar een kwestie van belonen en een commando eraan koppelen

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:08

Wat knap zeg.. Ik las ook dat je bijna alles met stemhulpen geeft.. Nou, ik heb echt respect voor jou en je paardje hoor.. *LOL*