Bedankt voor alle (leuke
) antwoorden!
Over Pink's zadeltje:
Bij de eerste ligt het inderdaad iets naar voren, bij de andere vind ik het eigenlijk wel meevallen. Als ik hem iets naar achter doe dan ligt hij bijna meteen op de lendenen... Uberhaupt is het zadeltje niet perfect voor Pink want er ligt ookal een onderlegger onder (Pink heeft een giga hoge schoft, en daar worden die kleine zadeltjes niet op gemaakt..) waardoor het lijkt dat hij klappert (dat is *gelukkig* niet het geval, maar klopt wel dat het zo oogt... Pink heeft gewoon een rot bouw, ik heb hier 3 engelse zadels liggen en geen 1 past echt geweldig op hem
Pjelk:
Haha ze komen gewoon aanwaaien
De uitrijdeken scheen al wel te bestaan (wist ik ook niet), maar T@nj@ heeft hem op verzoek zo voor mij gemaakt. Ideaal!
Topcob: Yup Fell is nog hengst 
Sophie_kurk: Yup dat is het moeilijke. Een 8 jarige meidje zou er het mooiste op staan maar daar gaan ze gewoon mee aan de haal en ik krijg 2 stugge pony's terug. Ik vind het prima zo!
Margon:
Welke van de 10
Haha nee, Caitlin (heeft Pinky eerst 1,5 jaar verzorgd) heeft een eigen paard gekregen en is toen gestopt en Mandy was niet gedreven genoeg om 3/4 keer per week serieus te rijden, en dat zijn wel 'mijn eisen'.
Annemieke:
Haha ja ik ook! Erger dan Pinky kan het toch niet worden???
Lisan_toska:
Geeeen idee, heb hem van een bokker gekocht