Idd het ziet er een klein beetje uit of je er aan hangt, maar knap hoor met een trensje
...alleen ik vind je zadel klein stukje te ver naar voren zitten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sharlyn schreef:ze bedoeld hoe oud de pony was toen die beleerd werd aangezien hij/zij
6 is en nu dus (al) in de Z2 loopt.
Sommige mensen vinden dat goed/knap/stoer maar ik vind het een goed voorbeeld van hoe ver (piep) je een pony.
Maar goed, zo heeft ieder een eigen mening he....
Levy schreef:wat een geneuzel. Doorgaans kan elk paard met 6 a 7 jaar op Z niveau lopen hoor. Niets mis mee!
gewoon doorgaan! Het ziet er super uit!!!
Levy schreef:Och, ik vind dat er naar het totaalbeeld gekeken moet worden. Als een paard er fysiek en mentaal aan toe is, kan het niet veel kwaad in mijn ogen. Hoewel ik zz-licht wel heel heftig vind en me ook afvraag of dat mag qua reglementen
).Taaclover"]
Wat een onzin zeg.
Een goede pony loopt Z met twee hoeven in zijn neus.
Dus verpiep je je paard er helemaal niet mee.
[/quote]
Hij zou het vast wel kunnen, maar het gaat mij erom dat dat het gewoon niet goed is voor de spieren en gewrichten. Bij mijn vorige pensionstal heb ik 2 keer meegemaakt dat een paard van 8 jaar door kon naar de slacht omdat dat beestje helemaal op was.
Die liepen ook met 6 en 7 jaar allebei in de z2 omdat "de paarden het toch makkelijk aankonden en het stoer was"
[quote="joepje schreef:wat kunnen sommige mensen slap l*llen zeg!
Misschien jaloers?
vind het wel een mooi paardje!!
Margon schreef:Je ziet toch ook paarden van 6 in het Z springen!!!
Mooie foto's! Heeft ze nog wat gewonnen of lees ik daar over heen?

.