Mieke, mijn bijrijdpaardje in "piste" en bos (1)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:25

Sjintoo schreef:
helemaal mee eens Claudia maar dit is de grootste maat dat ze hebben en eigenlijk zit ik er goed in naar mijn gevoel.

Is dat een Barefoot zadel? Ik heb ze geloof ik wel eens gezien voor wat steviger mensen (net zoals ik Schijnheilig )
ook richting de 18,5 a 19 inch.... maar goed misschien zou je anders kunnen kiezen voor een "normaal" zadel...die hoeven tegenwoordig tweedehands ook niet zo duur meer te zijn... Lachen

Gr CLaudia

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:28

leentje schreef:
dat kan echt wel op een vriendelijkere en constructievere manier he

om je even een voorbeeld te geven hoe dit overkomt, ik heb eens even in je profiel gekeken:
omdat het maar in de wei is moet je geen veilig schoeisel dragen (als je met stijgbeugels rijdt)? sorry dat gaat er niet in
plus dan nog eens voeten te ver in de stijgbeugels, te zien aan je foto's heb je het van jongsaf aan nooit deftig geleerd, en je moet je hakken uitdrukken...
en dat op wedstrijd dan nog...!

sorry. maar t was echt niet zo rottig bedoeld hoor Verward misschien heb ik mij een beetje verkeert uitgedrukt ofzo Verward
en over die commentaar van je gak maar niets zeggen Knipoog
de pot verwijt de ketel nl datie zwart ziet Knipoog
en die van wedstrijd:
daar rijd ik met plastiek laarzen. en vind dat ik mijn voeten nog vrij goed heb voor mijn doen met van die rubberen ondingen. gezien ik ze met chaps (die jij ook aan hebt) wél naar onder druk (of tenminste recht houd)
en hakken uitdrukken: sja. daarvoor heb ik weer dat spreekwoord: de pot verwijt de ketel dat m zwart ziet dus:
misschien dat ze jou van jongsaf aan niet deftig geleert hebben dat je ze moet uitdrukken maar Clown
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-11-04 23:32, in het totaal 3 keer bewerkt

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:29

Ik dacht dat ze die maar in maat 1 en 2 hadden en dit is maat 2.

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:36

Sjintoo schreef:
Ik dacht dat ze die maar in maat 1 en 2 hadden en dit is maat 2.

hmm nu begin ik zelf ook te twijvelen...op de barefoot-zadel site hebben ze het er wel over dat je het achterboogje meer naar achteren kan leggen als dat nosig is....of misschien toch anders een ander zadel...

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:36

Ben ik het mee eens, Marengo. OK dan! En ik vind het echt een leuk beestje, zo lekker wollig met een baal haar voor z'n ogen. *LOL*

Ik vroeg me al af wat er op foto 25 gebeurde, haha. *LOL*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:39

trouwens: ik vind t een hele leuke fjord hoor! vind m lief! en ben altijd voorstander van lange manen bij fjorden. staan ze stoer mee. vond m alleen eenbeetje een buikje hebben Knipoog

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:43

pharagirlke schreef:
sorry. maar t was echt niet zo rottig bedoeld hoor Verward misschien heb ik mij een beetje verkeert uitgedrukt ofzo Verward
en over die commentaar van je gak maar niets zeggen Knipoog
de pot verwijt de ketel nl datie zwart ziet Knipoog
en die van wedstrijd:
daar rijd ik met plastiek laarzen. en vind dat ik mijn voeten nog vrij goed heb voor mijn doen met van die rubberen ondingen. gezien ik ze met chaps (die jij ook aan hebt) wél naar onder druk (of tenminste recht houd)
en hakken uitdrukken: sja. daarvoor heb ik weer dat spreekwoord: de pot verwijt de ketel dat m zwart ziet dus:
misschien dat ze jou van jongsaf aan niet deftig geleert hebben dat je ze moet uitdrukken maar Clown

goh, nu ben ik toch wel heel benieuwd op basis van welke foto's je durft te zeggen dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet wat betreft hakken uitdrukken enzo Clown
trouwens, in je profiel druk je ook met sportschoenen aan je hakken niet uit
(wb mijn opmerkingen heb ik er zeer duidelijk bijgezet dat ik het op die manier gezegd heb om je te laten voelen hoe JOUW opmerkingen overkwamen)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:45

leentje schreef:
goh, nu ben ik toch wel heel benieuwd op basis van welke foto's je durft te zeggen dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet wat betreft hakken uitdrukken enzo Clown
trouwens, in je profiel druk je ook met sportschoenen aan je hakken niet uit
(wb mijn opmerkingen heb ik er zeer duidelijk bijgezet dat ik het op die manier gezegd heb om je te laten voelen hoe JOUW opmerkingen overkwamen)

ik druk me misschien verkeert uit. maar in t volgende bericht zeg ik wel duidelijjk dat ze niet zo bedoeld waren. mja weet je leentje? tis een forum. endaar zijn nu eenmaal commentaren die je niet of minder aanstaan. wat betreft mijn sportschoenen. ze hebben mij nog nooit in levensgevaar gebracht dus ik blijf der lekker mee doorrijden.
en op welke basis ik dat durf te zeggen? op dezelfde basis als jij over mij Knipoog mja boeiuh Knipoog

*fiets Verward ik zie net dat ik t over de fotos van ts heb maar tegen leentje aant praten ben Verward*

wat betreft maat 1 en 2 is dat niet alleen zo bij de kindermaten? Verward
*voor zover ik wat van die site begreep*
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-11-04 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:47

Hé, wat een leuke foto's!
En wat is Mieke een schat van een fjordebeest Lovers ! Die langen manen staan haar super Pling !

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:58

ik vind dat je een erg leuk paardje hebt!
en het ziet er lekker ontspannen uit!
let maar niet op wat andere zeggen hoor! je ziet zo dat je paardje het ook super vind... dus waarom zou je anders gaan rijden?

DANIenVLIEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 00:04

wat een heerlijk beertje Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 00:38

het ziet er erg paardvriendelijk uit... geen geruk en gepluk... OK dan!
je ziet duidelijk dat jullie er allebei lol in hebben, en dat is waar paardrijden uiteindelijk om draait, toch?

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 00:46

ik vindt dat je hartstikke leuk en ontspannen met haar omgaat.. dit paard is vele malen gelukkiger dan een dressuurpaard die 'in model' getrokken wordt.. maarja.. volgens mij telt dat tegenwoordig niet echt meer..

ik vindt het er hartstikke leuk uitzien hoor Lachen

groetjes..

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 02:30

Mieke is echt een van de schattigste Fjorden die ik ooit gezien heb... Lovers
En dan die bosfoto's *dromerig*

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 08:52

Roskur schreef:
Ik vroeg me al af wat er op foto 25 gebeurde, haha. *LOL*

Ze was het er niet mee eens dat we gingen galloperen Haha! . Daarmee liet ze een bokje en viel ik wat mee naar voor.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 08:53

Bedankt voor de toffe reacties verder.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 09:35

Superfjordje!! Ik heb vroeger een merrie verzorgd die ook zo "stevig" was en ook met lange manen door het leven ging. Een echte bospony was ze!

Wat je misschien kan proberen qua het helemaal achterin je zadel zitten, is je beugels iets langer doen. Voor mijn gevoel zit je vrij kort, en als je ze wat lager doet kom je automatisch iets meer voor in je zadel terecht.
Veel plezier met rijden nog!!

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:12

wat een manen zeg, hele gave fjord

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:02

Oei ik vond dat ik nu al vrij lang zat. Maar ik ga het zeker eens proberen.

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:08

Wat een ontzettend leuke fjord! Echt schattig!

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:31

Ik vind haar onverzorgt er uit zien en een paar pondjes er af kan volgens mij ook geen kwaad!.
Vind haar helemaal niet mooi met die manen zo maar goed dat is ieder zijn mening!

Saar01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:47

ik vind het een stoere fjord, als jullie maar plezier beleven Knipoog

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:28

Qwinty als je niets beter te zeggen hebt reageer dan gewoon niet!

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:03

iedereen heeft zijn mening dacht ik zo *LOL*

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:17

Tuurlijk heb je je mening. Maar niemand zit te wachten op zo'n negatieve reacties he.

Trouwens mss vind jij haar er zo uitzien omdat je ze echt niet mooier krijgt met enkel te borstelen. Ze staat nl dag en nacht buiten. Ook schuurt ze wat met haar manen, wat nu al veel gebeterd is, dus hopelijk komt dat ook weer goed zodat ze er beter uitziet. Dat te dik zijn weet ik en ze krijgt echt niet overdreven veel voer hoor. Ze staat op een kale wei waar ze zoveel hooi krijgt als ze wil, 1 keer per dag wortelen en 's avonds een klein beetje voer. En ze is volgens mij al vermagerd zodus dat komt ook in orde. Voor mij is ze gewoon perfect zoals ze is. Zou ook geen andere meer willen.