Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lenn"]
Poeh.. ik zou je niet als concurrente durven hebben hoor!![]()
[/quote]
Hahaha, nou dat is wederzijds want ik denk dat jij een hele goede concurrent bent voor mij. Maar of je mij een concurrent voor jou kan noemen.......![]()
[quote="Riant"]
ziet er leuk en gezellig uit dames!!, Erg leuk paard !! Ik vind je barbiekleutje erg .. ehh... snoezig hahahahaha
[/quote]
Je mag het wel een keer lenen voor Riant...
[quote="Olrike"]
En dat setje, dat ben ik al zo lang aan het zoeken maar dat wil maar niet lukken.
[/quote]
De bandages had ik al een hele tijd, maar ja het shabrak nog niet. Toen ik het bij de boktmeeting zag liggen kon ik het niet meer laten liggen. Ook al waren er genoeg mensen die me uit begonnen te lachen.
[quote="Amanda"]
Leuk leuk leuk!!
De foto's zijn gaaf geworden!!
Jullie staan er kleurrijk op
Ik vond het ook heel gezellig, enne, de volgende keer bij mij
[/quote]
De volgende keer komen we zeker naar jou. Hoop dat je snel een leuk paardje vindt waar je lekker mee kan gaan rijden.
[quote="zilverster"]
Echt super stoer Ilse! Het staat jullie echt goed roze.
Waarom heb je achter niet blauw gebandageert![]()
Verder ziet het er echt netjes uit en er zitten mooie foto's tussen
[size=9]ik wist niet dat je een tongpiercing had [/size]![]()
[/quote]
Ja het blauwe was niet echt de kleur van het blauwe in het shabrakje, en ik wilde Solide een keer zuurstokroze.. Is me goed gelukt, hahaha..
En ja ik heb alweer bijna 1,5 jaar een tongpiercing. Valt gelukkig niet echt heel erg op, ik heb het ook puur voor mezelf laten zetten.
[quote="Loverhorse"]
Enne... dat roze staat een stuk minder
erg dan dat ik dachtSolide loopt ook weer erg lekker zeg
![]()
[/quote]
Staat grappig hè dat roze kleurtje. Ik dacht dat het heel mieterig zou zijn, maar vind het eerder wel stoer staan. Wel een leuke kleur voor mijn meisje. En ze loopt de laatste dagen weer super lekker.
[size=9]Heb haar eventjes op haar mieter gegeven waardoor ze nu super goed loopt.[/size]
[quote="Skipper schreef:Volgende keer die roze strikjes in de manen en roze linten in de staart niet vergeten he!!!!![]()
![]()
Pauline schreef:Ik wilde het dekje ook, maar zij was sterkerMooi hoor...al zou het ook bij Fenna prachtig uitkomen