Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hashieslover schreef:JAH banketstaaf MAAR EEN EINDIN DE RICHTING HOOR IEDEREEN ER ZIJN ER MAAR EEN PAAR DIE ER VERSTAND VAN HEBBEN EN GEBRUIK AL EEN SLOF EN ALS IK HEM DIEP LAAT LOPEN TREKT HIJ NOG STEEDS DE RUG KROM EN ALS IK GEWOON AAN DE TEUGEL RIJD MET DE SLOF DOET HIJ HET OOK (IK BEDOEL ZOALS ALLE PAARDEN LOPEN ALS JE ZEA AAN DE TEUGEL RIJD) EN ALS IK ZONDER SLOF RIJD KAN IK ER HELEMAAL NIKS MEER MEE DAN VLIEGT DIE ER VANDOOR EN TREKT DE RUG NOG STEEDS KROM DUSZ IK SNAP JULLIE ANTWOOORDEN DAN NIET EGt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEDANKT KUS ME
Hallo Hashielover hier komt je probleem naar voren. Je rijd hem dus niet eerlijk van achteren naar voren heen en dat is je probleem. Met een slof kun je je paard niet diep laten lopen, dan trek je hem diep vind je het rar dat je paard protesteert? JUe hebt het paard dus gewoon niet aan het been, aan je hulpen. Helaas staat er niet bij waar je woont, ik claim niet dat ik er verstand van heb. Maar ik heb wel gellerd een paard heel eerlijk van achter naar voren te rijden en rijd momenteel op Z niveua gewwoon op een simpele watertrens en geen martelwerktuig van een slof eraan. Mijn paard is 1.74 en ik ben 1.62. Ik nodig je uit om les bij me te nemen. Gaan we werken aan je zit, je houding, je hulpen en het eerlijke rijden van achter naar voren. Je mag daarbij wel eerst op mijn paard. Ik wil ook eventueel je paard opnieuw in de hand stellen maar daarin moet ik hem eerst zien. Stuur me eens een fot van jou op hem, kan ik ook wel wat aan zien. Ik hoor van je. Heb je al eens gemaild. Wil je dit neit of is Losser Gronau te ver bij jou uit de buurt raad ik je aan met spoed bij jou in de buurt les te nemen dit probleem wordt alleen maar groter.