Carla @ Work (Welsh B)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:56

Serendipity1 schreef:
Armen aan je llichaam, ellebogen in hoek van 90 graden Lachen

Armen zijn een verlengstuk van de teugels. Als die in 1 lijn liggen is het goed. Als je jezelf dwingt om altijd je armen in een hoek van 90 graden te houden, lijkt me dit ook niet erg lekker in de paardenmond maargoed Knipoog Ik wou dit ff kwijt.

Ik vind de pony heel leuk en je zit er lekker ontspannen op. Lovers

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 20:13

Rowanlover"]
wat zitten ze tog te zeuren over jou houding iedereen zit toch wel eens verkeerd of heb ik dat nou zo verkeerd ik zie ook wel dat jij je benen wt meer na achter zou mogen doen enzo en dat je best groot bent maar jij kunt altijd iets wat minder doen en dat te groot ach jaah als jij niet te zwaar bent kan dat makkelijk moet je maar eens als je wil kijken bij de topic ellen op jopke aan het rijden dat is van fioonaatje die topic daar zit ik op een shet dat ziet er ook helemaal niet uit maar als het van gewicht gaat dan kan het echt best dus maak je daar maar niet druk over verder een hele leuke pony veel plezier ermee..
[/quote]

[quote="Horses4_Ever schreef:
Kritiek op mijn houding mag, maar wel opbouwend!

Nu moet je eerst lezen voor je dat soort dingen zegt. Ze wil kritiek (opbouwend) en die geven we haar. zij wil blijkbaar beter rijden. Als jij dat niet wilt jouw keus. Maar zij vraagt erom.

beautylin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 21:08

leuke pony! ik heb zelf ook een welsh!

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 21:37

Heey kayleigh ! Wist niet dat jij ook hier op Bokt zit Haha!
Ik zag de naam van eht topic en wist meteen dat jij 't was
Inderdaad heel leuke pony die Carla, maarja dat weet je met mij he, Welshes zijn voor mij allemaal leuk Tong uitsteken
Veel plezier nog met Carla !

xx
Kim

(p.s.: Wanneer ga je weer foto's van Largo maken Lachen ? )

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:19

Leuke pony! Welshjes zijn cool Cool .
Hoe groot is ze?

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:21

Rowanlover schreef:
wat zitten ze tog te zeuren over jou houding iedereen zit toch wel eens verkeerd of heb ik dat nou zo verkeerd ik zie ook wel dat jij je benen wt meer na achter zou mogen doen enzo en dat je best groot bent maar jij kunt altijd iets wat minder doen en dat te groot ach jaah als jij niet te zwaar bent kan dat makkelijk moet je maar eens als je wil kijken bij de topic ellen op jopke aan het rijden dat is van fioonaatje die topic daar zit ik op een shet dat ziet er ook helemaal niet uit maar als het van gewicht gaat dan kan het echt best dus maak je daar maar niet druk over verder een hele leuke pony veel plezier ermee..

En jij moet eens leren normaal nederlands te typen.
Dit is gewoon onleesbaar.

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:08

Harvumi schreef:
Ik wil nu even zulke dingen en nog wat andere dingen uit de weg proberen te helpen, Carla heeft een gevoelige mond (vandaar vaak ook de wat slappere teugels) en is vaak bang dat er in der mond gesnokt word, dat heeft ze al vanaf dat ze bij ons staat terwijl er nog nooit in der mond is gerukt, ze loopt daarom altijd te ver met haar hoofd in de lucht en we willen ook niet dat haar rug kapot gaan door het gespannen lopen en met de thiedeman loopt ze nu een stuk ontspannender, verder is kay niet te zwaar waar wij toch wel goed op letten, en Carla is nu eenmaal een merrie die altijd chagrijnig is. Dit wilde ik even kwijt (En het zadel pas wel goed op carla maar is wel beetje te klein voor kay.)

hoe weet je zo zeker dat ze gevoelig is in de mond? dat met het hoofd in de lucht lopen komt vaak meer van achterenuit dan van de mond, met een gevoelige mond kunnen ze best nageven. maar met rugpijn niet!
en je zegt dat ze nu ontspannener loopt met thiedeman? nou het ziet er niet echt fijn uit, ze is niet vrolijk op de foto's. zoek eerst maar eens uit waarom ze zo met haar hoofd omhoog loopt en probeer dan het probleem op te lossen, maar gooi er niet gewoon hulpteugels aan die voor jezelf het plaatje misschien mooier maken maar voor de pony dus niet. en als het zadel op de pony wel past maar voor haar te klein is, dan is het dus nog niet goed en gaat het vanzelf slecht liggen op de pony omdat zij er niet goed in zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:57

Auky schreef:
Heey kayleigh ! Wist niet dat jij ook hier op Bokt zit Haha!
Ik zag de naam van eht topic en wist meteen dat jij 't was
Inderdaad heel leuke pony die Carla, maarja dat weet je met mij he, Welshes zijn voor mij allemaal leuk Tong uitsteken
Veel plezier nog met Carla !

xx
Kim

(p.s.: Wanneer ga je weer foto's van Largo maken Lachen ? )

Sorry, ik kan geen foto's van Largo maken. Ik mag niet meer komen verzorgen Verdrietig Maar als ik daar ooit nog een keertje kom, doe ik het zeker Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 13:43

MarianneR schreef:
Leuke pony! Welshjes zijn cool Cool .
Hoe groot is ze?

Ze is 1.33m klein