Primeur!!! Luna @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:42

Heel mooi paardje en jullie rijden hem(voor zover ik zie) best wel netjes! Enne ik ga maar niet zeuren over die cap, ben het met je eens @ rowan17, er zijn veel mensen die erover zeuren, zeg dan gewoon niks! Knipoog

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:51

k vin t n leuk paardje, hou persoonlijk meer van de wat rankere rassen zal ik maar zegge... maar k vin dit ook cker n leuk exemplaar.... k denk dat je nie zomaar iets kunt zegge of iemand met cap rijdt, je hebt 10-jarige paarden waar t t veligst om der niet op te gaan zitten bijna, en je hebt 3-jarige paarden waar je n bom naast kunt afschieten, en kdenk dat je t beste zelf kunt bekijken of t slim is om n cap op te zetten! en k denk dat t grootste deel hier op bokt tog wel voor een cap is, maar er is een heel groot deel dat ook zelf rustig zonder cap rijdt! als je al die profielen bekijkt Knipoog !!! t enige commentaar dat ik op t rijden heb is dat ie idd btje op voorhand loopt maar das de jongigheid, deej mijn paardje ook maar dat komt vanzelf goed!!! en let erop dat ie niet te diep loopt, dat doet ze nu nl nog wel maar heeft ook te maken met dat op de voorhand lopen... maar probeer t er egt uit te krijgen! das nl heeeeeeel eritant later! succ6 met je paardje en zo te zien komt t wel goed!!!