Filmpje Lady (HAF) tijdens proef Z1

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 16:20

Ik vind het heel knap dat je dit kan hoor! OK dan!
Zelf zie ik het mezelf nog niet doen Haha!
Wat me opviel was dat bij D-G middendraf er weinig verschil was, op licht dat aan mij? En de rest ik eigenlijk al gezegt, maar nogmaals: Petje af hoor!

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 16:25

Ik ga niet herhalen wat iedereen hier boven al zegt! Tong uitsteken
Vind het wel een super mooie haf, ik heb er ook 1 en mijn vriendin gaat in 2005 ook met haar starten, geeft weer goede hoop. Haha!

puums

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 16:29

Evy schreef:
Wat me opviel was dat bij D-G middendraf er weinig verschil was, op licht dat aan mij?

hihihihihi dat klopt, ze vond de jury auto eng en wilde echt niet verruimen, maar later wel en dat staat er jammer genoeg niet op. Maar kreeg voor die UITGESTREKTE DRAF een 7, die ging namelijk van de juryauto af Haha!

Linnus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 16:30

mooie staart!! en dat proefjes ziet er prima uit hoor!! (al heb ik niet AL te veel verstand van dressuren..)

marn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 16:31

wat jammer dat ik het filmpje ook niet kan zien!! Ben zo benieuwd!

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 16:35

Marja schreef:
Ik heb het geluid wel weggedraaid op een gegeven moment; wat een irritante voorlezer Haha! . Alles 6 keer en dat toontje... Scheve mond

Ben ik de enige die hier niet tegen zou kunnen of richt ik mijn voorlezers zo abnormaal af (klinkt oneerbiediger dan ik het bedoel Knipoog )?
Gewoon 1 keer lezen, niet te vroeg niet te laat, en meer is toch ook niet nodig wanneer je je proef kent Cool .

Ik dacht dat ik de enige was.....tjeee wat een irritante voorlezer ja.
Ik zou er knetter van worden. Maar dat is voor iedereen weer anders natuurlijk.

Voor de rest ziet het er netjes uit vind ik hoor. Ik doe het je niet na in iedergeval Haha!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 16:50

puums schreef:
Dit is zeker ook niet mijn best gereden proef Cool
Maar wel de enige die ik kan laten zien, eerlijk hè Haha!

En eigenlijk dacht ik bij het zien van de film dat het in werkelijkheid wel wat vlotter ging.

Maar Lady vindt het wel erg moeilijk om met meer actie te lopen, tenminste verzameld met veel actie, das wel een punt wat al enorm verbeterd is, neemt niet weg dat het nog beter moet! Ik zie dat zelf ook hoor en vat de kritiek hier dan ook niet aanvallend (zoals sommige zeggen) op OK dan!

Je bent heel eerlijk gelukkig OK dan! en vind het idd knap dat je em hier plaatst. Blijf jullie een mooie combinatie vinden die nog aan veel moet werken, maar wie niet die paardrijdt Lachen en jullie komen er vast wel

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:01

knap hoor..en een prachtige haflinger
ik vind het wel jammer en storend dat je je benen niet ontspannen en rustig tegen het paardenlijf hebt liggen (lijkt me ook ontzettend vervelend voor het paard)...verder is het echt mooi..
gr esther

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:06

Leuk filmpje, er zijn bast wat dingen genoemd die je kan verbeteren, dus dat ga ik niet herhalen.

Heb soweiso geen recht om commentaar te geven, want ik kan het zelfs geen haar beter Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:28

Dat ziet er leuk uit! Lachen

Idd houd je je been niet echt stil, maar daar heb je al uitleg over gegeven. En btw niet dat ik het zelf beter kan hoor. Knipoog

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:57

knap hoor, ik heb je ge-pbt!!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 18:02

heel knap ik doe het je niet na met een Haf.

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 18:12

Leuk filmpje..
Ook een super mooi haf heb je..
K'heb je trouwens zien inrijden in de buitenbak Knipoog (was er namelijk ook)

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 18:15

Jammer dat ik het filmpje alleen maat met horten en stoten te zien krijg (ligt aan onze computer hoor Schijnheilig ). maar zover ik het kan zien, ziet het er super uit OK dan!
Tja, en die voorlezer, beter een keer teveel voorlezen, dan dat je het even niet hebt meegekregen en je gaat ze fout in. Zowiezo heeft de voorlezer al een heel verhaal te vertellen bij een Z1-proef, wat een hoop onderdelen Knipoog

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:11

Ik kan het filmpje maar half zien, daarna stopt hij er mee bij mij.. Maar van wat ik heb gezien kan ik alleen zeggen: Mooj! Met been stilhouden idd oefenen, maar verder vind ik het er erg mooi uitzien.. Lachen En die staart!! ooohhh Lachen

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:14

ze doen het niet Verdrietig Boos!

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:54

Leuk filmpje, en vooral een hele mooie haf zeg
Je bent volgens mij ook lid van de Aangespannen Haflingerclub of niet? Want veel foto's op je dite komen me bekend voor en als ik het goed heb heb ik je proef ook gezien in het echt in Ermelo, kan dat?

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 23:42

wauw wat gaaf om een haflinger in de Z te starten!! ik heb mijn haf nooit verder gereden dan de B oke ik was ook nog maar 10 Lachen
echt een super leuk koppel jullie!!
en zoals hier voor vermeld ik vind degene die je voorleest helemaal niet irritant maar juist super duidelijk!! beter 3 x te veel zeggen dan 1 x te weinig toch Lachen
ik zou zeggen ga zo door en ik kijk uit naar je volgende filmpje!!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 23:42

Ik heb er geen verstand van, maar het ziet er wel leuk uit. Lachen Wel grappig, dan hoor je zo, "appuyeren" "verzamelde stap" enz enz, en ik, "ehm...." Schijnheilig. Dan probeer ik te kijken wat het is maar is lastig te zien op zo'n filmpje. *LOL* Dus veel nuttig commentaar heb ik niet, maar het ziet er wel erg leuk uit! Je haflinger kan iig mooi lopen vind ik. OK dan!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 23:44

laura2span schreef:
beter 3 x te veel zeggen dan 1 x te weinig toch Lachen

Inderdaad!! Haha! Ik ben altijd wat gespannen en moet echt aan alles denken tijdens m'n dressuurproef (um. tot nu toe pas 2 keer gedaan, maarja... Schijnheilig) dus ik vind het idd ook fijn als het een paar keer wordt voorgelezen. Zodat ik niet vervolgens denk, "was het nou dit of dat??" *LOL*

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 00:24

Qua commentaar ben ik het eens met wat eerder is gezegd, zal het ook niet herhalen. Heb ook even op je site gekeken en daar de filmpjes bekeken en dat ziet er echt super uit! Ook ik doe het je niet na, dus applausje voor jezelf!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 09:56

de enige voorlezer die ik irritant vind is degene die te zacht praat of het te weinig zegt. Ik stoor me helemaal niet aan die van jou.. weet je iig zeker dat je de goede kant op gaat! Haha!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 10:17

ja inderdaad Knipoog
mee eens, ik hou wel van die harde herhalende lezers Haha!:D

puums

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 10:34

Bedankt voor de warme reacties.

Kritiek mag er ook zijn, maar bedenk alleen wel dat niemand een perfecte proef neer zet Cool Maar goed er mag zeker gezegd worden wat je van de film vindt hoor Haha!

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 10:45

hihi daar is dat lekkerding weer ik had er gemist Haha!

wat leest dat mens die proef snel zeg...niks voor mij haha Nagelbijten / Gniffelen