Zelf zie ik het mezelf nog niet doen

Wat me opviel was dat bij D-G middendraf er weinig verschil was, op licht dat aan mij? En de rest ik eigenlijk al gezegt, maar nogmaals: Petje af hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Evy schreef:Wat me opviel was dat bij D-G middendraf er weinig verschil was, op licht dat aan mij?
Marja schreef:Ik heb het geluid wel weggedraaid op een gegeven moment; wat een irritante voorlezer. Alles 6 keer en dat toontje...
![]()
Ben ik de enige die hier niet tegen zou kunnen of richt ik mijn voorlezers zo abnormaal af (klinkt oneerbiediger dan ik het bedoel)?
Gewoon 1 keer lezen, niet te vroeg niet te laat, en meer is toch ook niet nodig wanneer je je proef kent.
puums schreef:Dit is zeker ook niet mijn best gereden proef![]()
Maar wel de enige die ik kan laten zien, eerlijk hè![]()
En eigenlijk dacht ik bij het zien van de film dat het in werkelijkheid wel wat vlotter ging.
Maar Lady vindt het wel erg moeilijk om met meer actie te lopen, tenminste verzameld met veel actie, das wel een punt wat al enorm verbeterd is, neemt niet weg dat het nog beter moet! Ik zie dat zelf ook hoor en vat de kritiek hier dan ook niet aanvallend (zoals sommige zeggen) op
en jullie komen er vast wel
). maar zover ik het kan zien, ziet het er super uit

Wel grappig, dan hoor je zo, "appuyeren" "verzamelde stap" enz enz, en ik, "ehm...."
. Dan probeer ik te kijken wat het is maar is lastig te zien op zo'n filmpje.
Dus veel nuttig commentaar heb ik niet, maar het ziet er wel erg leuk uit! Je haflinger kan iig mooi lopen vind ik. laura2span schreef:beter 3 x te veel zeggen dan 1 x te weinig toch
Ik ben altijd wat gespannen en moet echt aan alles denken tijdens m'n dressuurproef (um. tot nu toe pas 2 keer gedaan, maarja...
) dus ik vind het idd ook fijn als het een paar keer wordt voorgelezen. Zodat ik niet vervolgens denk, "was het nou dit of dat??"