ziet er echt stoer uit met dat tuig enzo!:D
ech mooi getekend istie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
minka"]
Wauw wat oogt die groot en stevig echt een heel gaaf beest
[/quote]
Ja hevond ik ook al. En hij is maar 1.45m!
[quote="iloveperry"]
ff iets als toevoeging.
als je zo gaat longeren mag je er niet eens oogkleppen aan hebben
dat je het ff weet
[/quote]
Hoezo dan mag ik er geen oogkleppen aan hebben? Ik mag allest'is mijn paard, ook al zette ik er tijdens het longeren een roze olifant met gele spikkels en een tutu op...dat is toch mijn zaak.
Maar ik snap wat je bedoelt, dan kan hij namelijk niet zien waar hij heen gaat vanwege het beperkte zicht. Maak je geen zorgen, zolang hij niet voor de kar staat was ik ook niet van plan oogkleppen op te doen. Dat vind ik echt iets voor voor de kar, in de bak kan hij prima zonder af.
Dus je punt is bekend, al had je het best iets tactischer mogen brengen. Ik vind het erg storend als mensen enkel reageren om commentaar te geven en het dan zo brengen. Dus plak er volgende keer maar een smiley aan ofzo.
[quote="Pellie"]
wow waar zijn z'n manen gebleven?!![]()
![]()
[/quote]
Eczeemklachtenhij had een deel er af laten bijten door een andere pony, een deel er zelf afgekrabt...en toen was het zó lelijk dat ik besloten heb om hem coupe Fjord te geven. Zo kon ik ook makkelijker jeukstillende zalf er op doen.
[quote="Sylvia schreef:Nadat ik alle tekst doorgeworsteld had vielen me wat dingetjes op... Bv dat je neusriem ontbreekt.
Ligt ook nog bij mijn buurman thuis, of is helemaal weg. Zoals gezegd: een nieuw hoofdstel is in aantocht. Dit ding is alleen handig om even mee te oefenen, het is ook niet mooi meer en er zitten wat naadjes los...maar dat maakte voor deze keer niets uit
iloveperry schreef:Sorry hoor. ik wou het even melden voor het geval je het niet wist.
weet ik toch ook niet
nou dit berichtje zal je ook wel niet goed vinden dus tog ff een smily:
Was ook niet naar bedoeld hoor, maar even als aanwijzing dat je kritiek ook op een gezellig manier kunt geven
Maar zoals ik al zei: ik snap je punt, bedankt voor de tip.