Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
patsur schreef:wat een hoefslag zeg! je paard moet een sprong nemen voordat je normaal een volte kunt rijden! wel eens nagedacht over een bak met zand + vlakke hoefslag? vul de kuilen op met zand! en ik vind het verschrikkelijk dom dat je met een touwtje van het erf af gaat! hoe braaf je paard ook is, ze kunnen altijd wegspringen! je kunt het doen, maar beter ook niet, je hebt waarschijnlijk geen idee wat er kan gebeuren, straks is paard weg, jij ligt in het ziekenhuis en je bent nergens voor verzekerd en dan heb je ouders met veel schulden! een staartriempje zou ook niet erg zijn, zadel ligt wel erg ver naar voren, dit geeft het paard weinig schoudervrijheid tijdens het lopen.
je hebt de manen wel mooi geknipt.
LovesSaartje schreef:*proest*![]()
verder, vind ik t heel onverandwoord om zonder cap, zonder zadel+hoofdstel door de wijk te gaan rijden!
patsur schreef:wat een hoefslag zeg! je paard moet een sprong nemen voordat je normaal een volte kunt rijden! wel eens nagedacht over een bak met zand + vlakke hoefslag? vul de kuilen op met zand! en ik vind het verschrikkelijk dom dat je met een touwtje van het erf af gaat! hoe braaf je paard ook is, ze kunnen altijd wegspringen! je kunt het doen, maar beter ook niet, je hebt waarschijnlijk geen idee wat er kan gebeuren, straks is paard weg, jij ligt in het ziekenhuis en je bent nergens voor verzekerd en dan heb je ouders met veel schulden! een staartriempje zou ook niet erg zijn, zadel ligt wel erg ver naar voren, dit geeft het paard weinig schoudervrijheid tijdens het lopen.
je hebt de manen wel mooi geknipt.
Sani schreef:daar ben ik het idd mee eens...
als je paard er vandoor vliegt en per ongeluk een kind omver hobbelt?
wat dan?
en uhm.... ik weet niet of je zelf al had gezegt dat het zadel naar voren schuift maarehm... ik zou er iets aan doen.... zo loopt t namelijk niet fijn voor het paard lijkt me...
ennuh nog iets.... doet het pijn om af te stijgen op sokken![]()

roos_numan schreef:Dat is JOU mening ik dnek er anders over
.ruitje schreef:De reacties van de hoefslag weetje zo ondertussen wel....Ik denk dat het gewone rijden niet zoveel kwaad kan,maar met springen lijkt het mij nogal gevaarlijk.Als je fjord namelijk met het ene been op het gras land en met de ander in de hoefslag kan je een goede blessure krijgen....
Jus_dOrange schreef:Mag je van mij ook helemaal zelf weten. Dit klinkt heel cru maar ik zal er ook geen traan om laten als een grietje dat zonder zadel, hoofdstel en cap buiten rijdt eraf valt en in het ziekenhuis beland want je weet wat het risico is.
Wil je wel op je spelling letten?

Citaat:hoezo heb je er last van je kan het toch lezen ???

bOef_lOver schreef:Ik ben ff roos_numan, jah dat viel me ook meteen opwiust niet dat het zo erg wat maar als doe ik hem iets naar achteren dan zit ie niet meer goed dan ligt ie niet goed op d'r rug...heel raar, jah klopt vind hem ook dik
tjelsiej * die dit topic maakt nie
* ze is al een beetje afgevallen nu de rest nog
En lol hebben we cker,
En er ligt dreinage of hoe je dat dan ook schrijft...dus we hebben nooit zpo veel last van water hooreigenlijk nooit !
roos_numan schreef:Tjah...dat zou kunnen....maar is gelukkig nog nooit gebeurt maar ik heb geen geld meer voor en hele bak dit was al ruim 4,500 euro! en alles is beter dan niks
het is duur genoeg om een bak aan te leggen
.Maar misschien is het verstandiger om juist niet te springen op de hoefslag
....gras is ook wel onregelmatig maar ik denk dat je minder kans hebt op ongelukken dan
ShEtLaNdUrZ schreef:enneh, trouwens, die hoeflag is breed genoeg en er is nog nooit een pony op t gras beland
we weten heus wel wat we doen maar, we kunnen ook niet op het land rijden.
) patsur schreef:wat een hoefslag zeg! je paard moet een sprong nemen voordat je normaal een volte kunt rijden! wel eens nagedacht over een bak met zand + vlakke hoefslag? vul de kuilen op met zand!

we kunnen ook niet alles kopen wat we willen!!
[/b]