Speciaaltje Voor...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:12

wat een hoefslag zeg! je paard moet een sprong nemen voordat je normaal een volte kunt rijden! wel eens nagedacht over een bak met zand + vlakke hoefslag? vul de kuilen op met zand! en ik vind het verschrikkelijk dom dat je met een touwtje van het erf af gaat! hoe braaf je paard ook is, ze kunnen altijd wegspringen! je kunt het doen, maar beter ook niet, je hebt waarschijnlijk geen idee wat er kan gebeuren, straks is paard weg, jij ligt in het ziekenhuis en je bent nergens voor verzekerd en dan heb je ouders met veel schulden! een staartriempje zou ook niet erg zijn, zadel ligt wel erg ver naar voren, dit geeft het paard weinig schoudervrijheid tijdens het lopen.
je hebt de manen wel mooi geknipt.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:20

patsur schreef:
wat een hoefslag zeg! je paard moet een sprong nemen voordat je normaal een volte kunt rijden! wel eens nagedacht over een bak met zand + vlakke hoefslag? vul de kuilen op met zand! en ik vind het verschrikkelijk dom dat je met een touwtje van het erf af gaat! hoe braaf je paard ook is, ze kunnen altijd wegspringen! je kunt het doen, maar beter ook niet, je hebt waarschijnlijk geen idee wat er kan gebeuren, straks is paard weg, jij ligt in het ziekenhuis en je bent nergens voor verzekerd en dan heb je ouders met veel schulden! een staartriempje zou ook niet erg zijn, zadel ligt wel erg ver naar voren, dit geeft het paard weinig schoudervrijheid tijdens het lopen.

precies !
ennem ; rijden mte je sokken ? zijn je schoenen uitgevallen ofzo ?

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:24

mandy_b_s schreef:
precies !

*proest* Haha!
verder, vind ik t heel onverandwoord om zonder cap, zonder zadel+hoofdstel door de wijk te gaan rijden! Lips are sealed

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:31

LovesSaartje schreef:
*proest* Haha!
verder, vind ik t heel onverandwoord om zonder cap, zonder zadel+hoofdstel door de wijk te gaan rijden! Lips are sealed

daar ben ik het idd mee eens...
als je paard er vandoor vliegt en per ongeluk een kind omver hobbelt?
wat dan?

en uhm.... ik weet niet of je zelf al had gezegt dat het zadel naar voren schuift maarehm... ik zou er iets aan doen.... zo loopt t namelijk niet fijn voor het paard lijkt me...

ennuh nog iets.... doet het pijn om af te stijgen op sokken Blond Clown

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:49

patsur schreef:

okeey :S.... ten..

1. ga jij het betalen??we hebben er teminste een!
2. ik weet best wat er kan gebeuren!
3. ik ben verzekerd en me paar ook!
4. zadel schuift niet, en het lijkt zo hij zit miss wel ver naar voren maar anders liggen kan niet..
5. dankje *LOL*

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:49

De reacties van de hoefslag weetje zo ondertussen wel Lachen ....Ik denk dat het gewone rijden niet zoveel kwaad kan,maar met springen lijkt het mij nogal gevaarlijk.Als je fjord namelijk met het ene been op het gras land en met de ander in de hoefslag kan je een goede blessure krijgen....

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:50

mandy_b_s schreef:
precies !

jah...en Me laarzen..

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:50

LovesSaartje schreef:
*proest* Haha!

Dat is JOU mening ik dnek er anders over *LOL*

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:52

Sani schreef:
daar ben ik het idd mee eens...
als je paard er vandoor vliegt en per ongeluk een kind omver hobbelt?
wat dan?

en uhm.... ik weet niet of je zelf al had gezegt dat het zadel naar voren schuift maarehm... ik zou er iets aan doen.... zo loopt t namelijk niet fijn voor het paard lijkt me...

ennuh nog iets.... doet het pijn om af te stijgen op sokken Blond Clown

dan heb dat kind auw denk ik! * had je zelf ook wel kunnen verzinnen denk ik maarjah...hij loopt er prima mee en het zadel kan niet anders liggen,

en nee hoor ik vind het ff lekerderrijden met sokken en het doet geen zeer als je teminste geen koude tenen heb Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:53

roos_numan schreef:

Mag je van mij ook helemaal zelf weten. Dit klinkt heel cru maar ik zal er ook geen traan om laten als een grietje dat zonder zadel, hoofdstel en cap buiten rijdt eraf valt en in het ziekenhuis beland want je weet wat het risico is Knipoog .

Wil je wel op je spelling letten?

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:53

ruitje schreef:
De reacties van de hoefslag weetje zo ondertussen wel Lachen ....Ik denk dat het gewone rijden niet zoveel kwaad kan,maar met springen lijkt het mij nogal gevaarlijk.Als je fjord namelijk met het ene been op het gras land en met de ander in de hoefslag kan je een goede blessure krijgen....

Tjah...dat zou kunnen....maar is gelukkig nog nooit gebeurt maar ik heb geen geld meer voor en hele bak dit was al ruim 4,500 euro! en alles is beter dan niks *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:54

roos_numan schreef:
dan heb dat kind auw denk ik!

Dan beland dat kind in het ziekenhuis en vind ik het wel erg... Scheve mond

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:54

Jus_dOrange schreef:
Mag je van mij ook helemaal zelf weten. Dit klinkt heel cru maar ik zal er ook geen traan om laten als een grietje dat zonder zadel, hoofdstel en cap buiten rijdt eraf valt en in het ziekenhuis beland want je weet wat het risico is Knipoog .

Wil je wel op je spelling letten?

hoezo heb je er last van je kan het toch lezen ???

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:55

Jus_dOrange schreef:

IK ook

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:57

Citaat:
hoezo heb je er last van je kan het toch lezen ???

Ik ben erg slecht in MSN-taal sorry, volgens de regels moet je ABN typen, vooral de leestekens lijk je kwijt te zijn... Scheve mond

Zoals dit bericht hieronder, zit vol met MSN-taal... Scheve mond

bOef_lOver schreef:
Ik ben ff roos_numan, jah dat viel me ook meteen op Scheve mond wiust niet dat het zo erg wat maar als doe ik hem iets naar achteren dan zit ie niet meer goed dan ligt ie niet goed op d'r rug...heel raar, jah klopt vind hem ook dik *LOL* tjelsiej * die dit topic maakt nie Bloos! * ze is al een beetje afgevallen nu de rest nog Knipoog

En lol hebben we cker,

En er ligt dreinage of hoe je dat dan ook schrijft...dus we hebben nooit zpo veel last van water hoor Knipoog eigenlijk nooit ! Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:58

roos_numan schreef:
IK ook

Zo kwam het dus niet over Scheve mond .

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:00

roos_numan schreef:
Tjah...dat zou kunnen....maar is gelukkig nog nooit gebeurt maar ik heb geen geld meer voor en hele bak dit was al ruim 4,500 euro! en alles is beter dan niks *LOL*

Ik weet dat het duur is,daarom val ik je er ook niet op aan Lachen het is duur genoeg om een bak aan te leggen Knipoog .Maar misschien is het verstandiger om juist niet te springen op de hoefslag Lachen ....gras is ook wel onregelmatig maar ik denk dat je minder kans hebt op ongelukken dan Lachen

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:53

Jus_dOrange schreef:

dat bedoelde ik er dus ook mee, vin het erg verantwoord om zo te gaan rijden in een wijk, als je kind raakt en die belandt in het ziekenhuis, kun je mooi opdraaien voor de kosten.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:58

roos_numan schreef:

Rolleyes
een kind van 14 zou toch wel beter moeten weten!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 21:00

DAMN mensen,
dat is toch onze eigen keus.. we weten heus wel dat het gevaarlijk is en we rijden er ELKE dag!!
enneh, 1 straat er vanaf is de stal Knipoog
maar, mensen dat weten we nu ook wel..

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 21:01

enneh, trouwens, die hoeflag is breed genoeg en er is nog nooit een pony op t gras beland Knipoog
we weten heus wel wat we doen maar, we kunnen ook niet op het land rijden.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:01

Mag ik een keertje oorlogje komen spelen in jullie loopgraven?? Clown

Verder wel leuke foto's... Lachen

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:03

ShEtLaNdUrZ schreef:
enneh, trouwens, die hoeflag is breed genoeg en er is nog nooit een pony op t gras beland Knipoog
we weten heus wel wat we doen maar, we kunnen ook niet op het land rijden.

je had denk ik beter die 'bak' 1 stuk grond kunnen laten, zonder een 'hoefslag' oid er in, dat rijd veel fijner(deed ik altijd bij mijn verzorgpony Knipoog )

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 21:05

patsur schreef:
wat een hoefslag zeg! je paard moet een sprong nemen voordat je normaal een volte kunt rijden! wel eens nagedacht over een bak met zand + vlakke hoefslag? vul de kuilen op met zand!

ja, daar hebben we over na gedacht, maar het geld waat OOK over na gedacht is is er NIET!!
en er zijn nooit problemen mee geweest.. en hoelang is die bak er nou al Verward

wij zijn ook geen miljoenairs hoor!! Geld, geld! we kunnen ook niet alles kopen wat we willen!!
we moeten blij zijn dat we wat hebben. [/b]

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 21:06

Liesjuh schreef:
Mag ik een keertje oorlogje komen spelen in jullie loopgraven?? Clown

Verder wel leuke foto's... Lachen

jahoor Tong uitsteken kom maar langs..