Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aimee schreef:Weet je, in je titel zeg je het eigenlijk zelf al: een instructeur die zijn/haar mening als de enige juiste ziet.
Een mening is het zelfde als smaak, bijvoorbeeld houd jij meer van aardbei-ijs en ik meer van chocolade-ijs: over smaak valt niet te twisten!
Wat jij ook aankomt brengen waarom aardbei-ijs zo lekker is, mijn smaak is het niet en voor mij is mijn mening over aardbei/choco-ijs de enige juiste. Terwijl voor jou precies de omgekeerde mening als de enige juiste geldt.
Als ik van iemand les heb dan verwacht ik van die persoon dat die achter zijn mening staat en niet ineens chocolade-ijs ook lekkerder gaat vinden, omdat dat mijn mening is.
Uiteindelijk gaat het erom dat je een instructeur hebt die van hetzelfde ijs houdt als jij, maar niet omdat ie naar jou schoenen danst.
Daarmee wil ik niet aangeven dat ik de aanwijzingen van de andere instructeur juist vind, maar dat ik liever iemand in de baan zie staan die staat voor wat ie zegt dan een "meelopend watje". Als diegene dan niet het juiste verkondigd komt ie vanzelf wel achter; die muur loopt ie vanzelf tegenaan.
Kyra schreef:Maar als jij je als instucteur profileerd en les gaat staan geven. Vind ikhet juist belangrijk dat je open staat voor meningen en dat je jouw idee over bepaalde zaken goed onderbouwd! Dus uitleggen waarom je zus en zo lesgeeft.
Aimee schreef:Maar... ik zie het als een persoonlijke zwakheid als een willekeurig persoon zich zo van z'n stokje laat praten omdat iemand anders een andere mening heeft. 'Open staan voor' is iets anders dan willekeurig ieder andere mening aannemen.