Ik reed 28 jaar geleden ook bij de Bosruiters, was toen nog aan de andere kant van het Lukas
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan ken je vast wel een aantal van de bestuursleden. 
) Maar geef toe, het was niet moeilijk me te vinden op de foto's.
Maar op een gangenwedstrijd die ik had met hem, vond hij het stuk 'heen' niet leuk (was heen - terug - heen - terug en dan verschillende gangen laten zien), omdat hij dan zegmaar nergens heen ging, terug wel omdat hij naar de groep terug ging. Dus ik vond het juist apart dat ie in het parcours weer ging springen en met losrijden juist niet, terwijl het best druk was in de bak met losspringen! Hem kennende ging het ook niet om hoeveel paarden er om hem heen waren o.i.d. En ons eerste parcoursje, zelfde klasse zelfde ponyclub, bak enz deed hij juist supergoed! (ook wel laag maarja
) En losspringen doen we in de les ook laag, dus ik denk niet dat ie daarom ging weigeren... Morgen ga ik met Selena wat springwerk doen en afwisselen zonder zadel, met zadel, zonder hoofdstel, vrijspringen, enz en dan wil ik kijken of daar nog veel verschil in is enzo. 
Maar aangezien het weekend was had ik verder niet zoveel verwacht hoor.
Jammer dat er bij jou in de buurt nergens van die wedstrijdjes zijn.
Ik vind het wel jammer dat m'n ponyclub tot je 18e is, na volgend jaar mag ik niet meer meedoen. Terwijl ik springen wel leuk vind, zolang het maar niet hoger als 70 cm (in parcours, anders kijk ik hoe goed Röskur die dag springt en kijk ik of ik hoger kan dan dat
) is en helaas gaat dat dus na volgend jaar waarschijnlijk niet meer gebeuren.
Nou ja nu geniet ik er nog maar van.
een springende ijsco dat zie je niet vaak
en dat schijnt bij ijslanders helemaal geen probleem te zijn (
hadden maar meer DA's verstand van ijslanders >;) )
, misschien heeft ie het gewoon (nog) te warm
(
heeft ijsco van vriendin momenteel ook dus ze hebben een streep geschoren onder manen en op bort. Nu is ie weer happy
)
nml de moeder van meisjes op mijn ponyclub die ook op ijslanders rijden daar
)
Ik weet wel dat ze panten om warmte te verliezen, maar Röskur doet het nu constant. Als ik stilsta zonder te hebben gewerkt voel ik hem ademhalen en dan voelt het niet alsof hij al een uur heeft gedraafd, als vergelijking zegmaar. Ik merk wel verandering in ieder geval. Maar het is wel minder erg geworden dus ik denk dat hij gewoon nog herstellende is. Hij heeft daar verder geen last van in ieder geval, is niet meer sneller moe o.i.d.