IJslander @ onderlinge springwd (bosruiters)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:03

Leuke foto's
Ik reed 28 jaar geleden ook bij de Bosruiters, was toen nog aan de andere kant van het Lukas Haha!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 22:07

Haha wat leuk zeg! Lachen Dan ken je vast wel een aantal van de bestuursleden. Knipoog

En geeek: Anders was mijn blouse echt super ranzig geworden... Regenjas vond ik te dun, en tja... dit was de enige trainingsjas die ik zo in de gauwigheid kon vinden, haha! (ja, ik doe altijd alles op het laatste moment Bloos) Maar geef toe, het was niet moeilijk me te vinden op de foto's. *LOL*

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:08

Gaaf hoor
Zn haar danst Tong uitsteken

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 21:50

Hahaha, inderdaad... Vooral die voorpluk, zo helemaal in de lucht... *LOL*

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:28

hahaha coole foto`s iris!!
Ik wou eigenlijk nog komen kijken marja sorry!
Ik spreek je nog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 00:43

Misschien waren de hindernissen hem net iets te laag? je zegt dat je in de les wel hoger springt, en dat hij dan ook frisser is.
Hij vindt het ook een beetje eng om bij de andere pony's weg te gaan.
Misschien dacht hij gewoon: "Nu doe je me weg van de bende voor zo'n slome hindernisjes..."
En hoe langer zo'n parcourtje dan duurt, hoe vervelender ze het dan gaan vinden.

het is maar een gedachtengang...

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 20:27

Hij vind het niet eng om bij de anderen weg te gaan, bijv. in het bos als hij zich net niet zo fris voelt als de anderen blijft ie gewoon lekker achteraan sukkelen, dat draaft ie later wel bij... Maar op een gangenwedstrijd die ik had met hem, vond hij het stuk 'heen' niet leuk (was heen - terug - heen - terug en dan verschillende gangen laten zien), omdat hij dan zegmaar nergens heen ging, terug wel omdat hij naar de groep terug ging. Dus ik vond het juist apart dat ie in het parcours weer ging springen en met losrijden juist niet, terwijl het best druk was in de bak met losspringen! Hem kennende ging het ook niet om hoeveel paarden er om hem heen waren o.i.d. En ons eerste parcoursje, zelfde klasse zelfde ponyclub, bak enz deed hij juist supergoed! (ook wel laag maarja Bloos) En losspringen doen we in de les ook laag, dus ik denk niet dat ie daarom ging weigeren... Morgen ga ik met Selena wat springwerk doen en afwisselen zonder zadel, met zadel, zonder hoofdstel, vrijspringen, enz en dan wil ik kijken of daar nog veel verschil in is enzo. Lachen

Selena: Maakt niet uit joh, ik dacht ik sms je nog even voor het geval dat je wakker was / wilde komen kijken. Maar aangezien het weekend was had ik verder niet zoveel verwacht hoor. Schijnheilig

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 21:16

leuke foto's!
wah, zo'n wedstrijdje wil ik ook eens doen!
jammer genoeg zijn er geen zo'n leuke in mijn omgeving

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 00:08

Bedankt Lachen Jammer dat er bij jou in de buurt nergens van die wedstrijdjes zijn. Ach gut Ik vind het wel jammer dat m'n ponyclub tot je 18e is, na volgend jaar mag ik niet meer meedoen. Terwijl ik springen wel leuk vind, zolang het maar niet hoger als 70 cm (in parcours, anders kijk ik hoe goed Röskur die dag springt en kijk ik of ik hoger kan dan dat Clown) is en helaas gaat dat dus na volgend jaar waarschijnlijk niet meer gebeuren. Scheve mond Nou ja nu geniet ik er nog maar van. Lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 00:16

Tong uitsteken een springende ijsco dat zie je niet vaak OK dan!

.... maaruh ijslanders knijpen toch regelmatig met ademhalen, panten noemen ze dat en dat schijnt bij ijslanders helemaal geen probleem te zijn ( Schijnheilig hadden maar meer DA's verstand van ijslanders >;) )

... en verder ... hopelijk voelt ie zich neit echt ziek of achter gesteld Scheve mond Ach gut , misschien heeft ie het gewoon (nog) te warm Clown ( Knipoog heeft ijsco van vriendin momenteel ook dus ze hebben een streep geschoren onder manen en op bort. Nu is ie weer happy Haha! )

Ook leuk kleurtje heeft ie *LOL*

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 13:42

Haha, je zou het commentaar aan de zijkant moeten horen op activiteiten zoals bijv. de Apeldoornse, als je met je IJs de springdinges inkomt. (uit betrouwbare bron Haha! nml de moeder van meisjes op mijn ponyclub die ook op ijslanders rijden daar Knipoog)

Nee maar dit is wel echt anders hoor... Scheve mond Ik weet wel dat ze panten om warmte te verliezen, maar Röskur doet het nu constant. Als ik stilsta zonder te hebben gewerkt voel ik hem ademhalen en dan voelt het niet alsof hij al een uur heeft gedraafd, als vergelijking zegmaar. Ik merk wel verandering in ieder geval. Maar het is wel minder erg geworden dus ik denk dat hij gewoon nog herstellende is. Hij heeft daar verder geen last van in ieder geval, is niet meer sneller moe o.i.d. Lachen

Ik heb geen scheermachine, ik wil 'm volgend jaar wel scheren omdat hij dit jaar langzaam verhaarde en ik rij endurance met hem maar dan moet ik eerst iemand zien te vinden in de buurt met een. Knipoog