SalSa @ Work *Commentaar Welkom*

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:52

sweetybeatle schreef:
zo paasei je mag hem wel naar benee rijden hoor ziet der niet uit schirtttttt denken dat ze kunne rijden hahahahahahahahaha lol lelijk beest!

Wat voor een triest mens ben jij nou weer? Nu moet je niet denken dat je nog een verzorgpony krijgt van iemand. Niet normaal dit, je kan iemand hierdoor heel erg mee beledigen en ze kan goed rijden!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:53

ben jaloers op je Lachen , ben namelijk voor jou tijd ook bezig geweest met salsa, om hem te kopen , maar de maandelijkse kosten van de manege vond ik net effe te veel. Verward Heel veel plezier met hem, het is een super knollie Haha!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:55

Leuke foto's hoor elisha!
Ziet er goed uit!

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:04

sweetybeatle schreef:
zo paasei je mag hem wel naar benee rijden hoor ziet der niet uit schirtttttt denken dat ze kunne rijden hahahahahahahahaha lol lelijk beest!

Met zo een instelling zul je nog heeeeeeeel erg lang moeten zoeken naar een verzorgpaard...je zou willen dat je dit paard mocht berijden Boos!

On topic....iets meer contact houden met je teugels(daardoor voel je salsa ook beter aan) en meer stelling rijden in de wendingen en vooral veel plezier hebben met je mooie paardje Haha!

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 18:08

Ik heb niet alles gelezen, ziet er opzich niet zo heel erg verkeerd uit, alleen zou ik de beugels ongeveer 3 gaten korter doen zodat je wat meer gaat zitten, en de teugels ook, wanneer je de hele tiojd stil contact met de mond van je paard hebt, zal deze vanzelf wat na gaan geven dit zal het gehele beeld wat mooier maken. En misschien moet je is een keer met zweepje rijden,. je trekt je hakken nogal op het is veel beter als je gewoon 1 x drijft en vervolgens even bij tikt, het beeld ziet er namelijk ook niet zo voorwaarts uit!

En verder zou ik met cap rijden...maar dat 9is natuurlijk ieder zijn eigen keuze!!

Succes ermee verder!!

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 18:08

Leuke foto's zeg! Je houding is al heel veel verbeterd vind ik! Commentaar heb je al gehoord, dus ga ik niet geven ook Knipoog Salsa ziet er goed uit hoor!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 19:23

Sweetybeatle, dit is natuurlijk niet acceptabel.
Je mag best je mening geven, maar wel op een eerlijke en opbouwende manier.
Dit soort opmerkingen kunnen mensen kwetsen en dat is niet de bedoeling.

Voor de andere gebruikers:
Graag verder ontopic, ik stel voor dat het laatste woord gezegd is over deze opmerking zodat het topic weer een positieve en opbouwende wending krijgt.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 10:17

sweetybeatle schreef:

whahaha beetje triest hoor
je kan zeker zelf niet rijden beetje jaloers dar zij het wel kan Verward

ik ken haar persoonlijk en ik weet ook hoe salsa vroeger was want ik heb hem zelf ook bets vaak gereden

ik vind dat ze erg de best doet en ZIJ durft te minsten foto´s teplaatsen en om commentaar te vragen dus beter doe je normaal of laat je geen berichtjes achter

niet IEDEREEN hier is anky dammm
Laatst bijgewerkt door teqil_mikey op 06-11-04 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 10:19

ik vind je foto´s helemaal leuk hoor sal is echt een schat
et begint er echt steets beter uit te zien Haha!

ben trots op je hoor Haha! want ik weet hoe lastig sal kan zijn Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 11:41

sweetybeatle schreef:

Gewoon weer een of andere penny. Maar let goed op je hakken inderdaad en tenen naar binnen! Is ook heel belangrijk omdat je door het naar buiten draaien van je benen ook een beetje achterover gaat zitten en een gespannen rug enzo krijgt.

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 12:41

mooi hoor, heel leuke pony. het gaat toch best! een beetje meer contakt op je teugels ms maar wees gerust liever een pony met zen koppie wat hoger dan een paard die volledig in de krul getrokken is. ms moet je maar wat lessen nemen enzo dan komt het allemaal goed. ik vindt dat het er al super goed uitziet, mooie combi en je moet je niets aantrekken van die reactie van sweetybeatle, die is gewoon jaloers omdat jij een mooie pony hebt en zij ms niet. nog veel succes!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 13:39

Oscar schreef:
Sweetybeatle, dit is natuurlijk niet acceptabel.
Je mag best je mening geven, maar wel op een eerlijke en opbouwende manier.
Dit soort opmerkingen kunnen mensen kwetsen en dat is niet de bedoeling.

Voor de andere gebruikers:
Graag verder ontopic, ik stel voor dat het laatste woord gezegd is over deze opmerking zodat het topic weer een positieve en opbouwende wending krijgt.

dames....

ik vind salsa echt een mooie pony Lachen hoe oud is ze?(of hij?)
en inderdaad je hakken Knipoog maar ik zie dat je met rubberen rijlaarzen rijd? dan is het heel erg moeilijk om die hakken naar beneden te duwen Scheve mond

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 13:46

Leuk paard, leuk setje, en een erg leuke naam Haha!
Het commentaar is al gegeven, vind het er verder netjes uitzien.

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 10:35

Wat heeft jouw pony een leuke naam zeg!

salsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 11:08

hey hey mijn verzorgpaard heet ook salsa haahah maarre leuk paardje let netzoals wat andere gezegd hebben op je hakken en op je teugels en kijk naar voren. en kan je paard nog niet aan de teugel. nou suc6

Elisha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 11:30

pharagirlke schreef:
dames....

ik vind salsa echt een mooie pony Lachen hoe oud is ze?(of hij?)
en inderdaad je hakken Knipoog maar ik zie dat je met rubberen rijlaarzen rijd? dan is het heel erg moeilijk om die hakken naar beneden te duwen Scheve mond

dank je Salsa is een hij Knipoog en hij is 11 jaar en ik rij met leren rijlaarzen Haha!

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 11:32

leuke pony en een hele leuke naam! Haha!

teugels wat korter pakken Lachen

Elisha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 11:32

P.s bedankt dat jullie het voor mij hebben opgenomen tegen die Sweetybeatle Haha! Dankje Dankje Haha!

Elisha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 11:33

Kliko schreef:
Wat heeft jouw pony een leuke naam zeg!

Dank Je Wel ze wedstrijdnaam is SalSa Salvador vond ik wel leuk Haha!

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:09

leuke foto's hoor
jullie zijn echt een leuke combinatie

finn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 16:44

sweetybeatle schreef:

om even op haar terug te komen volgens joendy en mij is zei dat niet geweest want zo is zei niet .
dus ik denk dat er iets gebeurt is ofzo met het ww enzo
ik hoop dat ze het niet is geweest

_hannah_

Re: SalSa @ Work *Commentaar Welkom*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 17:26

Leuke pony hoor! ik zou proberen je teugels iets korter te houden en je schouders wat mee naar achter te houden.. als je zo rijd gaat hij/zij (geen idee:P ) veel sneller zakken. weet niet of je hier uberhaupt mee bezig ben maar ik zeg t maar ziet er verder leuk uit hoor!

Oscar
Forumcoördinator

Re: SalSa @ Work *Commentaar Welkom*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 19:51

Dit is al een oud topic, vandaar een slotje.