Marije&Duvel @ les

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:20

Taaclover schreef:
Leuke foto´s.
Met je eerste schouderbinnenwaarts loopt je pony alleen teveel weg over de schouder

Ik vind dit juist wel een goede schouderbinnenwaarts! Knipoog
Je ziet op deze foto mooi de 3 Hoefslagen waarin je paard moet lopen bij het schouderbinnenwaarts.

Voor de rest vind ik het er erg goed uitzien, commentaar is al gegeven hierboven, maar daarvoor heb je ook les natuurlijk Knipoog
Vind jullie een leuke combinatie!

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:29

Dat ziet er echt een stuk ontspannender uit dan in Rockanje! ( daar was het wel erg spannend)
Hij loopt echt veel meer door zijn lijf nu OK dan!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:35

geweldig mooi paard zeg Kwijl die kleur is gaaf
leuke foto's ziet er goed uit
commentaar is al gegeven

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 22:16

wat leuk om jullie weer aan t werk te zien! ben je helemaal hersteld van je val?
helaas kan ik volgend jaar niet mee naar ermelo, dat was t 1e wat ik dacht toen ik dit topic zag, dat we deze zomer zelf alle2 pech hadden en nu we zelf weer goed zijn en weer kunnen rijden, kan Q het niet meer.
maar gelukkig gaat het met Duvel zo te zien supergoed OK dan!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 14:27

Marije_jiplover schreef:
@ Sjonniej: ja, dat is bij stal Argonaut, en ik heb les van Sandra Zoutendijk.

Die ken ik verder niet. Maar herkende de stal, we komen er met de wedstrijd in Brielle altijd langs tijdens de marathon.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 18:40

Ik ben erg blij met jullie commentaar.
Ik ben er ook best wel een beetje trots op, want toen wij hem kregen, was hij behoorlijk krom in zijn lijf en kon bijna geen rechte stap zetten.
Inmiddels is hij opgebloeid tot wat jullie hier op de foto's zien en ik denk (en hoop) niet dat dit onze top al is. Hij is ongeveer 9 nu (dat weet je nooit helemaal zeker met een paard zonder papieren) en ik hoop dat we nog verder kunnen groeien.
Renske: ik wil volgend jaar niet meer naar ermelo, het wordt me een beetje te duur en zit dan in mijn co-schappen, voor jou wel jammer dat dat met Quentin niet meer kan (lees net pas je verslag van Utrecht). Met mij is alles weer helemaal ok, we gaan ervoor!
Remi: Ik ben wel blij dat we vooruit zijn gegaan, kost me allemaal genoeg, die lessen, en inderdaad, daar in de bak is het veel minder eng dan in rockanje met muziek en feesttent en kraken in de boxen enzo!

Maaike_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 21:39

Wauw mooi kleurtje!
Ik hou wel van koffievos Schijnheilig
Hee ziet er netjes uit! Leuke combo!

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 00:45

mooie kleur paardje!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:56

De laatste galopfoto vind ik het beste. Wat ik nog wat mis, is de achterhand eronder, in het M2 (dat rij je nu toch, of ben ik abuis) en straks in het Z, wordt toch verwacht dat je paard de achterhand goed onderbrengt (een beetje zitten als het ware).

Verder mag je je idd wat langer maken in je houding, maar dat was hierboven al vermeld.

Jullie zijn een mooie combinatie en Duvel ziet er goed uit!! OK dan!